Οργισμένες επιστολές Μιχαλολιάκου για το monorail


- Διαμαρτύρεται σε πρωθυπουργό και αρχηγούς των κομμάτων

- "Κοστίζει περισσότερο από την υπόγεια σύνδεση Νέου Φαλήρου - Λιμανιού"

Με οργισμένες επιστολές προς τον πρωθυπουργό κ. Λ. Παπαδήμο και τους αρχηγούς των κομμάτων, αντιδρά ο δήμαρχος Πειραιά κ. Β. Μιχαλολιάκος στις εξαγγελίες του ΥΠΑΑΝ κ, Μιχ. Χρυσοχοϊδη για  την ένταξη του  monorailστο ΠΕΠ Αττικής. Όπως νωρίτερα έγραψε το Portnet.gr, οι επιστολές που στάλθηκαν,  προς τον πρωθυπουργό και τους πολιτικούς αρχηγούς απ' τον δήμαρχο Πειραιά, και με τις οποίες διατυπώνεται η κατηγορηματική αντίθεσή του στην κατασκευή του υπερυψωμένου monorail, θα στηρίζονται σε δύο άξονες. Ο ένας πιθανότατα αφορά την "θεσμική προσβολή", όπως χαρακτηρίζουν συνεργάτες του δημάρχου, την εξαγγελία του έργου, χωρίς συνεννόηση με την δημοτική αρχή που, προσθέτουν οι ίδιοι παράγοντες, έχει έγκαιρα εκφράσει την αντίθεσή του.
Ο δεύτερος άξονας έχει να κάνει με αυτό καθ' αυτό το monorail, το οποίο, όπως υποστηρίζει ο δήμαρχος Πειραιά, πέρα από το αισθητικό πρόβλημα που κατά την άποψή του δημιουργεί, θα κοστίζει πανάκριβα ενώ δεν θα έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης. "Με τα ίδια χρήματα ή ίσως και λιγότερα, μπορεί να υπογειοποιηθεί ο οδικός άξονας που συνδέει το Νέο Φάληρο με το λιμάνι και την Δραπετσώνα, και ο οποίος θα λύσει μια και καλή το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης" υποστηρίζει ο κ. Μιχαλολιάκος.
Υπενθυμίζεται ότι το κόστος του monorail έχει υπολογιστεί στα 120 εκατομμύρια ευρώ, ενώ δεν έχει διευκρινιστεί ποιος θα είναι ο φορέας λειτουργίας του έργου. Σχετική ερώτηση μάλιστα έθεσε κατά τις εξαγγελίες του κ. Μιχ. Χρυσοχοϊδη, το Portnet.gr, χωρίς να λάβει πειστική απάντηση. Όπως άλλωστε απάντηση δεν έλαβε και σε άλλη ερώτηση που έθεσε σχετικά με την αλλαγή των αρχικών σχεδίων χρηματοδότησης του έργου που από ΣΔΙΤ, όπως είχε εξαγγελθεί προ διετίας, τελικά εντάχθηκε στο ΠΕΠ Αττικής και στο ΕΣΠΑ. Κάτι που προφανέστατα δείχνει πως δεν υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον για την λειτουργία του, τουλάχιστον απ' τον ιδιωτικό τομέα.
Έμπειροι παρατηρητές των όσων συμβαίνουν στο λιμάνι και στον Πειραιά, εκτιμούσαν, μιλώντας προς το Portnet.gr, ότι οι υψηλοί τόνοι με τους οποίους επιλέγει να απαντήσει ο κ. Μιχαλολιάκος, δείχνουν δύο πράγματα : Πρώτον ότι το θέμα του ΟΛΠ και των όσων από την λειτουργία του λιμανιού διεκδικεί ο δήμος Πειραιά παραμένει ψηλά στην ατζέντα της δημοτικής αρχής. Και δεύτερον με αυτήν την ευκαιρία ο κ. Μιχαλολιάκος φροντίζει να αποστασιοποιηθεί ακόμη περισσότερο από την δημοτική αρχή Αγραπίδη. Υπενθυμίζεται σχετικά ότι ο προερχόμενος επίσης από την ΝΔ δήμαρχος της περιόδου 1998 - 2006 , είχε ως μέλος του ΔΣ του ΟΛΠ υπερψηφίσει την πρόταση για κατασκευή monorail περιμετρικά του λιμανιού, όταν σε άλλες φυσικά οικονομικές συνθήκες, το 2003, είχε για πρώτη φορά προταθεί από τότε διοίκηση του ΟΛΠ.




ΑΠΟ-Portnet.gr

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.