Στήριξη στην εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή
εταιρεία του Ομίλου, τη Stealthgas, μέσω των ναυλώσεων παρέχει ο Χάρης Βαφειάς.
Η συμφωνία ναύλωσης είναι συνολικού ύψους
43 εκατ. ευρώ, ποσό που είναι κατά 5 εκατ. ευρώ υψηλότερο από ό,τι θα αποκόμιζε
η Stelathgas εάν ναύλωνε το πλοίο της με τους όρους που επικρατούν αυτή τη στιγμή
στην αγορά.
Η ιδιωτική εταιρεία του κ. Βαφειά επιβαρύνθηκε
δηλαδή με πέντε εκατομμύρια δολάρια.
Ο κ. Βαφειάς, διευθύνων σύμβουλος της
Stealthgas, μέσω της private εταιρείας του, της Emihar Petroleum, ναύλωσε δύο πλοία
της Stealthgas.
Αναλυτικότερα, μέσα σε δύο μήνες, η
Stealthgas χρονοναύλωσε σε τρίτους εννέα πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) και ένα
product tanker.
Μεταξύ αυτών των ναυλώσεων περιλαμβάνεται
η ναύλωση του product tanker «Alpine Endurance», στην Emihar Petroleum Inc για τέσσερα
χρόνια στα 15.800 δολάρια ημερησίως, περίπου 2.300 δολάρια πάνω από την αγορά.
Επίσης περιλαμβάνεται η ναύλωση του «Gas
Esco» μεταφορικής ικανότητας 7.500 κ.μ. LPG, που παραδίδεται από τα ναυπηγεία
Kanrei της Ιαπωνίας τον Ιούνιο. Το πλοίο ναυλώθηκε από την Emihar Petroleum Inc
για πέντε χρόνια με ναύλο 337.250 δολάρια μηνιαίως.
Κανένας άλλος εφοπλιστής δεν έχει ναυλώσει
πλοία της εισηγμένης του μέσω τρίτης εταιρείας σε υψηλότερα επίπεδα από τη ναυλαγορά,
για να βοηθήσει την εταιρεία του και να στηρίξει τους μετόχους του. Μόνο στο παρελθόν
είχε κάνει κάτι ανάλογο ο Βαγγέλης Μαρινάκης, με την Capital Product Partners.
Τα υπόλοιπα πλοία της Stealthgas που ναυλώθηκαν
από τρίτους είναι τα «Gas Elixir», το οποίο ναυλώθηκε για 3,5 χρόνια σε κρατική
εταιρεία πετρελαίου της Μ. Ανατολής, το «Gas Shuriken», το οποίο ναυλώθηκε για δύο
χρόνια σε εταιρεία πετρελαίου της Α. Ανατολής, το «Gas Defiance», το οποίο ναυλώθηκε
για δύο χρόνια επίσης στην ίδια εταιρεία πετρελαίου της Α. Ανατολής, το «Gas
Cathar» ναυλώθηκε για ένα χρόνο σε gas trader, το «Gas Flawless» ναυλώθηκε για έξι
μήνες σε oil trader, το «Gas Premiership» ναυλώθηκε για δύο ακόμη μήνες σε κρατική
εταιρεία πετρελαίου της Ν. Αμερικής, το «Gas Crystal» ναυλώθηκε για τρεις μήνες
σε gas trader και τέλος το «Gas Moxie» ναυλώθηκε για άλλους δύο μήνες σε gas
trader.
Το
μέσο εισόδημα από αυτές τις παραπάνω ναυλώσεις ανέρχεται σε 11.000 δολάρια ημερησίως
περίπου και έχουν ήδη εξασφαλιστεί έσοδα περίπου 70 εκατ. δολαρίων για φέτος.
ΠΗΓΗ: marinews.gr