Κατά 15,3% υποχώρησαν οι εμπορικές συναλλαγές της Κίνας τον Ιανουάριο. Πρόκειται για την πρώτη κάμψη της τελευταίας διετίας.
Η εικόνα των εισαγωγών της, που αφορούν έντονα τις θαλάσσιες μεταφορές είναι μοιρασμένη.
Όσον αφορά τις εισαγωγές αργού πετρελαίου, αυτές αυξήθηκαν κατα 7,4% σε επίπεδο ρεκόρ των 23,4 εκ. τόνων.
Αποκτά όμως ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι οι εισαγωγές από τον Περσικό μειώθηκαν κατά 20% καθώς διαφαίνεται πως η Κίνα θέλει να περιορίσει την εξάρτηση της από την περιοχή λόγω του Ιράν και των επιπλοκών που θα δημιουργούσε ένα πιθανό κλείσιμο των στενών του Χορμούζ.
Όσον αφορά τα προϊόντα πετρελαίου, οι εισαγωγές τους μειώθηκαν στα 2,9 εκ. τόνους από 3,8 εκ. τόνους.
Η μεγάλη όμως κάμψη παρατηρήθηκε στα ξηρά φορτία, όπου οι εισαγωγές iron ore υποχώρησαν κατά 13,9% δηλαδή περί τα 50 capesize λιγότερα, ενώ κατά 14,9% υποχώρησαν οι εισαγωγές σόγιας ποσοστό που μεταφράζεται σε περίπου 15 supramaxes λιγότερα.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Η εικόνα των εισαγωγών της, που αφορούν έντονα τις θαλάσσιες μεταφορές είναι μοιρασμένη.
Όσον αφορά τις εισαγωγές αργού πετρελαίου, αυτές αυξήθηκαν κατα 7,4% σε επίπεδο ρεκόρ των 23,4 εκ. τόνων.
Αποκτά όμως ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι οι εισαγωγές από τον Περσικό μειώθηκαν κατά 20% καθώς διαφαίνεται πως η Κίνα θέλει να περιορίσει την εξάρτηση της από την περιοχή λόγω του Ιράν και των επιπλοκών που θα δημιουργούσε ένα πιθανό κλείσιμο των στενών του Χορμούζ.
Όσον αφορά τα προϊόντα πετρελαίου, οι εισαγωγές τους μειώθηκαν στα 2,9 εκ. τόνους από 3,8 εκ. τόνους.
Η μεγάλη όμως κάμψη παρατηρήθηκε στα ξηρά φορτία, όπου οι εισαγωγές iron ore υποχώρησαν κατά 13,9% δηλαδή περί τα 50 capesize λιγότερα, ενώ κατά 14,9% υποχώρησαν οι εισαγωγές σόγιας ποσοστό που μεταφράζεται σε περίπου 15 supramaxes λιγότερα.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr