Μέλλον στα VLCC βλέπει ο Nορβηγός εφοπλιστής John Fredriksen και σχεδιάζει νέες παραγγελίες νεότευκτων, εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως δήλωσε στους Financial Times σχεδιάζει να επενδύσει «εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια» σε νέα πλοία VLCC μέσω της νέας εταιρείας Frontline 2012.
Η Frontline 2012, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του πακέτου διάσωσης της Frontline και έχει μέχρι στιγμής ένα στόλο από δέκα δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένων έξι VLCCs και τεσσάρων Suezmaxes, ενώ έχει αναλάβει και παραγγελίες για πέντε νέα πλοία VLCC.
Ο John Fredriksen ελπίζει ότι θα επωφεληθεί από τις χαμηλές τιμές ναυπήγησης, οι τιμές έχουν πέσει στα 85 εκατ. δολ όπως εκτιμά, αλλά και στις οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνονται σε ότι αφορά το κόστος καυσίμου.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Όπως δήλωσε στους Financial Times σχεδιάζει να επενδύσει «εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια» σε νέα πλοία VLCC μέσω της νέας εταιρείας Frontline 2012.
Η Frontline 2012, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του πακέτου διάσωσης της Frontline και έχει μέχρι στιγμής ένα στόλο από δέκα δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένων έξι VLCCs και τεσσάρων Suezmaxes, ενώ έχει αναλάβει και παραγγελίες για πέντε νέα πλοία VLCC.
Ο John Fredriksen ελπίζει ότι θα επωφεληθεί από τις χαμηλές τιμές ναυπήγησης, οι τιμές έχουν πέσει στα 85 εκατ. δολ όπως εκτιμά, αλλά και στις οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνονται σε ότι αφορά το κόστος καυσίμου.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr