Συνέχιση της εξασθένισης στο ναυτιλιακό τομέα μέχρι το 2013 βλέπει ο διευθύνων σύμβουλος της Paragon Shipping, Μιχάλης Μποδούρογλου, σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Reuters, αφήνοντας παράλληλα ανοικτό το ενδεχόμενο να χρειαστεί η εταιρεία του να αλλάξει όρους των δανείων της, σε συμφωνίες χρηματοδότησης που έχει συνάψει με τράπεζες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Paragon Shipping ανέφερε επίσης ότι οι τράπεζες δεν δανείζουν πλέον χρήματα, με αποτέλεσμα η ναυτιλιακή χρηματοδότηση να έχει γίνει σήμερα ιδιαίτερα δύσκολη, να σπανίζει και να είναι πολύ ακριβή, αν και δεν εκφράζει ανησυχίες ως προς τη ρευστότητα της εταιρείας του.
Επιπλέον, ο κ. Μποδούρογλου επισημαίνει ότι η κατάσταση ενδεχομένως να λειτουργήσει θετικά για τον κλάδο σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, καθώς θα μπορούσε να αποτρέψει κερδοσκοπικές παραγγελίες πλοίων σε μία ήδη υπερφορτωμένη αγορά. Στόχος της Paragon, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, είναι μείωση των κεφαλαιακών εξόδων περισσότερο από 20% στην αγορά ξηρού φορτίου εφέτος, καθώς ευελπιστεί να περιορίσει το κόστος συντήρησης.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
- marinews.gr