Σε συνεχή καθοδική πορεία βρίσκεται η ναυλαγορά σε όλους τους κλάδους με εξαίρεση τα LNG καθώς τόσο η οικονομική επιβράδυνση, η έλλειψη φορτίων, η υπερπροσφορά πλοίων και ο πόλεμος χαρακωμάτων μεταξύ ναυλωτών και πλοιοκτητών, δημιουργούν ένα εκρηκτικό μίγμα.
Σύντομα πάντως το τοπίο θα ξεκαθαρίσει καθώς πολλοί αναλυτές επισημαίνουν πως η αγορά έχει φθάσει στα όρια της.
Στα φορτηγά, τα capes δείχνουν να σταθεροποιούνται ενώ αναμένεται να έρθουν φορτία στην αγορά την ώρα που εβδομήντα περίπου πλοία περιμένουν να φορτώσουν στην Αυστραλία, ενώ σιγά-σιγά ξεκινούν και πάλι οι φορτώσεις στην Βραζιλία όπου λόγω κακών καιρικών συνθηκών είχαν επιβραδυνθεί.
Για τα panamax που έφθασαν στα επίπεδα του 1986, εκτιμάται ότι η αγορά έπιασε τα κατώτατα όρια.
Ωστόσο δεν προβλέπεται άμεση αντίδραση αλλά σταδιακή.
Τα handysize όμως, σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται υπό πίεση, αφού τα φορτία εξακολουθούν να εμφανίζονται με το σταγονόμετρο την ώρα που υπάρχει υπερπροσφορά πλοίων τόσο στον Ατλαντικό όσο και στον Ειρηνικό.
Στα δεξαμενόπλοια, η εικόνα εξακολουθεί να παραμένει άσχημη καθώς δεν προβλέπεται άμεση βελτίωση στα Vlcc και στα Suezmax.
Tο ίδιο συμβαίνει και στα aframax με μόνη εξαίρεση τη Βαλτική και την Βόρεια Θάλασσα, όπου διαφαίνεται σταδιακή βελτίωση των ναύλων για τα ice class.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Σύντομα πάντως το τοπίο θα ξεκαθαρίσει καθώς πολλοί αναλυτές επισημαίνουν πως η αγορά έχει φθάσει στα όρια της.
Στα φορτηγά, τα capes δείχνουν να σταθεροποιούνται ενώ αναμένεται να έρθουν φορτία στην αγορά την ώρα που εβδομήντα περίπου πλοία περιμένουν να φορτώσουν στην Αυστραλία, ενώ σιγά-σιγά ξεκινούν και πάλι οι φορτώσεις στην Βραζιλία όπου λόγω κακών καιρικών συνθηκών είχαν επιβραδυνθεί.
Για τα panamax που έφθασαν στα επίπεδα του 1986, εκτιμάται ότι η αγορά έπιασε τα κατώτατα όρια.
Ωστόσο δεν προβλέπεται άμεση αντίδραση αλλά σταδιακή.
Τα handysize όμως, σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται υπό πίεση, αφού τα φορτία εξακολουθούν να εμφανίζονται με το σταγονόμετρο την ώρα που υπάρχει υπερπροσφορά πλοίων τόσο στον Ατλαντικό όσο και στον Ειρηνικό.
Στα δεξαμενόπλοια, η εικόνα εξακολουθεί να παραμένει άσχημη καθώς δεν προβλέπεται άμεση βελτίωση στα Vlcc και στα Suezmax.
Tο ίδιο συμβαίνει και στα aframax με μόνη εξαίρεση τη Βαλτική και την Βόρεια Θάλασσα, όπου διαφαίνεται σταδιακή βελτίωση των ναύλων για τα ice class.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr