Στις «καλένδες» για μία ακόμη φορά τα σχέδια περί λιμενικών αξόνων καθώς οι διαδικασίες περιπλέκουν την προσπάθεια περαιτέρω ιδιωτικοποίησης των βασικών λιμένων ΟΛΠ και ΟΛΘ. Κατά πληροφορίες το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ),διέκρινε τις δυσκολίες ,τις οποίες αξίζει να σημειωθεί ότι ευθείς εξ αρχής όταν είχαν ξεκινήσει οι συζητήσεις περί των λιμενικών αξόνων είχαν επισημάνει νομικοί κύκλοι αλλά και κύκλοι των χρηστών, για το όλο ζήτημα.
Η «υπόθεση» της δημιουργίας των λιμενικών αξόνων αποτελεί πρόταση που είχε διατυπωθεί στη δεκαετία του 80, επανήλθε το 90 και εντεύθεν εξεταζόταν από τους εκάστοτε αρμοδίους χωρίς ωστόσο ποτέ να έχουν τεθεί επί τάπητος τα προβλήματα που όπως προαναφέρθηκε είχαν επισημάνει νομικοί κύκλοι αλλά και κύκλοι των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων.
Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι ο μέχρι χθες εκτελών χρέη υφυπουργού αρμόδιου για θέματα ναυτιλίας κ. Α. Γεωργιάδης είχε αποκαλύψει ότι εντός του τρέχοντος μηνός αναμενόταν το πόρισμα – πρόταση μελέτης που είχε ανατεθεί σε μελετητικό οίκο η οποία και θα αποτελούσε τη βάση για τις περαιτέρω συζητήσεις.
Και για τα δύο μεγάλα λιμάνια εξακολουθεί πάντως να υφίσταται ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον με την Κινεζική πλευρά να έχει αποκαλύψει επαρκώς τις προθέσεις της ενώ ισχυρό εξακολουθεί και το Γαλλο-Γερμανικό ενδιαφέρον για τον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών που σχετίζεται με τις λιμενικές λειτουργίες. Να θυμίσουμε ότι τα εμπορευματικά κέντρα σε Θριάσιο αλλά και σε Θεσσαλονίκη αποτελούν ισχυρούς πυρήνες έλξης επενδυτικού ενδιαφέροντος γεγονός που, σύμφωνα με εκτιμήσεις κύκλων των παραγωγικών τάξεων συναρτάται και με την γνωστοποίηση της επαναδραστηριοποίησης από την πλευρά ΟΛΠ επαναδραστηριοποίηση της θυγατρικής του εταιρίας ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε. (LOGISTICS S.A.).
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Η «υπόθεση» της δημιουργίας των λιμενικών αξόνων αποτελεί πρόταση που είχε διατυπωθεί στη δεκαετία του 80, επανήλθε το 90 και εντεύθεν εξεταζόταν από τους εκάστοτε αρμοδίους χωρίς ωστόσο ποτέ να έχουν τεθεί επί τάπητος τα προβλήματα που όπως προαναφέρθηκε είχαν επισημάνει νομικοί κύκλοι αλλά και κύκλοι των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων.
Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι ο μέχρι χθες εκτελών χρέη υφυπουργού αρμόδιου για θέματα ναυτιλίας κ. Α. Γεωργιάδης είχε αποκαλύψει ότι εντός του τρέχοντος μηνός αναμενόταν το πόρισμα – πρόταση μελέτης που είχε ανατεθεί σε μελετητικό οίκο η οποία και θα αποτελούσε τη βάση για τις περαιτέρω συζητήσεις.
Και για τα δύο μεγάλα λιμάνια εξακολουθεί πάντως να υφίσταται ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον με την Κινεζική πλευρά να έχει αποκαλύψει επαρκώς τις προθέσεις της ενώ ισχυρό εξακολουθεί και το Γαλλο-Γερμανικό ενδιαφέρον για τον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών που σχετίζεται με τις λιμενικές λειτουργίες. Να θυμίσουμε ότι τα εμπορευματικά κέντρα σε Θριάσιο αλλά και σε Θεσσαλονίκη αποτελούν ισχυρούς πυρήνες έλξης επενδυτικού ενδιαφέροντος γεγονός που, σύμφωνα με εκτιμήσεις κύκλων των παραγωγικών τάξεων συναρτάται και με την γνωστοποίηση της επαναδραστηριοποίησης από την πλευρά ΟΛΠ επαναδραστηριοποίηση της θυγατρικής του εταιρίας ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Α.Ε. (LOGISTICS S.A.).
ΠΗΓΗ-theseanation.gr