“Up Greek Tourism”


Μια πρωτότυπη καμπάνια για την υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού ξεκίνησε την Παρασκευή υπό τον τίτλο “Up Greek Tourism”. Η συγκεκριμένη καμπάνια θα διαρκέσει έως και την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου και στόχος της είναι να συγκεντρωθούν χρήματα για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών.

Το “Up Greek Tourism” είναι μια καμπάνια με πρωτοβουλία απλών πολιτών, η οποία στηρίζεται στην εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη του κοινού. Μέσα από την ειδική πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων από πολίτες (http://www.loudsauce.com) καθένας μπορεί να προσφέρει, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, ένα μικρό χρηματικό ποσό, ώστε να αναρτηθεί στη Νέα Υόρκη μια γιγαντοαφίσα, η οποία θα προσκαλεί τους Αμερικάνους να επισκεφθούν την Ελλάδα.

Στόχος είναι να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 15.000 $ και η γιγαντοαφίσα να παραμείνει στη μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών για 30 ημέρες, από τα μέσα Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου.

Ο δεύτερος και σημαντικότερος σκοπός είναι να δημιουργηθεί θετική φήμη για τη χώρα μας και τον τουρισμό, καθώς επίσης και η «από στόμα σε στόμα» διάδοση ανάμεσα σε Ελληνοαμερικάνους, Αμερικανούς και άλλης εθνικότητας πολίτες.

Δημιουργοί αυτής της ιδέας είναι οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης. Ο Ονίκ Παλαντζιάν αναφέρει σχετικά, «Είναι μια διαφημιστική καμπάνια που θα τρέξει στη Νέα Υόρκη, για να προβληθεί ο τουρισμός στην Ελλάδα», ενώ ο Γιώργος Κλειβοκιώτης συνεχίζει, «Διαλέξαμε τον τουρισμό, καθώς είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Επίσης, τα έσοδα από τον τουρισμό επηρεάζουν όλους τους κλάδους της οικονομίας».

Το “Up Greek Tourism” φιλοδοξεί να δείξει ότι και σε μια περίοδο με ιδιαίτερες δυσκολίες για την Ελλάδα όπως η σημερινή, οι πολίτες, οι απλοί άνθρωποι, έχουν τη δυνατότητα να πάρουν πρωτοβουλίες, να φέρουν αποτελέσματα χωρίς να εμπλέκεται το κράτος. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο κ. Παλαντζιάν, «Οι κυβερνήσεις προσπαθούν να βρουν λύσεις, αλλά εμείς ως ιδιώτες δεν πρέπει να περιμένουμε, αντίθετα πρέπει να βοηθήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση. Ο καθένας μας μπορεί να κάνει τη διαφορά.» Ο Στάθης Χαϊκάλης συμπληρώνει: «η ομάδα των εθελοντών που στηρίζουν την πρωτοβουλία αποτελείται από άτομα που είναι εργαζόμενοι και συνεισφέρουν σε αυτό το project στον ελεύθερο χρόνο τους. Η φιλοδοξία και το σχέδιό τους είναι να έχουν μια μικρή συμβολή ώστε να δούμε τις καλές πλευρές της χώρας μας ».

Ανάλογα με το ποσό που θα συγκεντρωθεί, θα κλειστεί και ο χώρος για τη γιγαντοαφίσα. Σε περίπτωση που το ποσό είναι μικρότερο από αυτό που απαιτείται, τα χρήματα δεν θα αφαιρεθούν από τους λογαριασμούς των συνεισφερόντων. Αν πάλι, τα χρήματα είναι περισσότερα, θα χρησιμοποιηθούν για ακόμα μεγαλύτερη προβολή, όπως για παράδειγμα μια έντυπη καταχώρηση στους New York Times.





ΠΗΓΗ-marinews.gr

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.