Για άνιση αντιμετώπιση της ναυπηγοεπισκευής έναντι της κρουαζιέρας καταγγέλλει τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά Α.Ε. η Ενωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά. Αφορμή οι επενδύσεις σε εξοπλισμό ασφαλείας που κάνει ο ΟΛΠ [OLPr.AT] Σχετικά άρθρα για τη κρουαζιέρα.
Οπως τονίζει η Ενωση, για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και την ασφάλειά της η οποία είναι ευθύνη τόσο του ΟΛΠ όσο και του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και της ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. δεν γίνεται τίποτε «παρά τις συνεχείς εκκλήσεις μας, τις επιστολές που του έχουμε στείλει, τις συναντήσεις και τις καταγγελίες που έχουμε κάνει και μεμονωμένα ως Ενωση και μαζί με την Ομοσπονδία Εργοδοτικών Ενώσεων Επιχειρήσεων Ναυπήγησης κι Επισκευής Πλοίων Πειραιά».
«Μπορεί η κρουαζιέρα να είναι ένας νευραλγικός τομέας στον οποίο δικαίως δίνεται ψήφος εμπιστοσύνης για την τόνωση της ελληνικής οικονομίας, ωστόσο η ναυπηγοεπισκευή ήταν και μπορεί να ξαναγίνει μια εξαιρετικά συναλλαγματοφόρος βιομηχανία που μπορεί να αποφέρει τουλάχιστον 8 δισ. ευρώ ετησίως στα άδεια ταμεία του ελληνικού κράτους και να εξασφαλίσει χιλιάδες θέσεις εργασίας», αναφέρει η Ενωση.
Τις επισημάνσεις αυτές τις κάνει η Ενωση με αφορμή τη διενέργεια δημόσιου, ανοικτού, διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου παροχής υπηρεσιών στελέχωσης και λειτουργίας των μηχανημάτων ελέγχου ασφάλειας στις πύλες εισόδου-εξόδου των Επιβατικών Σταθμών Εξωτερικού (κρουαζιέρα) για τις δύο τουριστικές περιόδους (2012 και 2013), προϋπολογισμού 588.500 ευρώ.
Το δικαίωμα των εργαζομένων και των εργοδοτών για εργασία και ελεύθερη κι ασφαλή πρόσβαση στο χώρο εργασίας είναι αναφαίρετο και απαραβίαστο, σημειώνει, αλλά δεν εξασκείται στην περιοχή της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος και τις ευρύτερες αυτής περιοχές, όπου ικανός αριθμός επιχειρήσεων (περί τις 450), αλλά οι φορείς που έχουν την ευθύνη δεν έχουν λάβει μέχρι στιγμής κανένα μέτρο για τη φύλαξη της ΝΕΖ.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
ΑΠΟ:marinews.gr