Όλα στο τραπέζι εκ νέου. Εμπορευματικά κέντρα, σιδηροδρομικές συνδέσεις μεταξύ λιμένων, εκχωρήσεις υποδομών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία η Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012 ορίστηκε από την ΓΑΙΑΟΣΕ καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων εκδήλωσης δεσμευτικού ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Η νέα διαδικασία έρχεται μετά την ως γνωστόν κήρυξη του προηγούμενου διαγωνισμού ως άγονου.
Στο μεταξύ εκτιμήσεις κύκλων των παραγωγικών τάξεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς των συνδυασμένων μεταφορών αποδίδουν την απώλεια σημαντικών ποσών από ευρωπαϊκά προγράμματα για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών συνδέσεων μεταξύ λιμένων στις παλινωδίες σε ζητήματα σχεδιασμών και πολιτικής.
Δηλαδή ως προς την ανάπτυξη εκείνων των υποδομών που σήμερα θεωρούνται εκ των απαραίτητων στοιχείων που συνθέτουν υπεραξίες.
Να σημειωθεί ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του εμπορικού λιμένα του Πειραιά και η εν συνεχεία σύνδεσή του με το Θριάσιο κατανάλωσε χρόνο εικοσαετίας και πλέον χωρίς ακόμη και σήμερα να αποτελεί αναπόσπαστο λειτουργικό τμήμα του εθνικού λιμενικού συστήματος.
Το οποίο και επανήλθε εκ νέου στο προσκήνιο, παρά το γεγονός ότι το αρμόδιο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων δεν «ανοίγει τα χαρτιά του», εξ αιτίας των «κελευσμάτων» εκ Μαϊάμι για την κρουαζιέρα και το υφιστάμενο επενδυτικό ενδιαφέρον του τομέα.
ΠΗΓΗ:theseanation.gr
Σύμφωνα με τα στοιχεία η Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012 ορίστηκε από την ΓΑΙΑΟΣΕ καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων εκδήλωσης δεσμευτικού ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Η νέα διαδικασία έρχεται μετά την ως γνωστόν κήρυξη του προηγούμενου διαγωνισμού ως άγονου.
Στο μεταξύ εκτιμήσεις κύκλων των παραγωγικών τάξεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς των συνδυασμένων μεταφορών αποδίδουν την απώλεια σημαντικών ποσών από ευρωπαϊκά προγράμματα για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών συνδέσεων μεταξύ λιμένων στις παλινωδίες σε ζητήματα σχεδιασμών και πολιτικής.
Δηλαδή ως προς την ανάπτυξη εκείνων των υποδομών που σήμερα θεωρούνται εκ των απαραίτητων στοιχείων που συνθέτουν υπεραξίες.
Να σημειωθεί ότι η σιδηροδρομική σύνδεση του εμπορικού λιμένα του Πειραιά και η εν συνεχεία σύνδεσή του με το Θριάσιο κατανάλωσε χρόνο εικοσαετίας και πλέον χωρίς ακόμη και σήμερα να αποτελεί αναπόσπαστο λειτουργικό τμήμα του εθνικού λιμενικού συστήματος.
Το οποίο και επανήλθε εκ νέου στο προσκήνιο, παρά το γεγονός ότι το αρμόδιο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων δεν «ανοίγει τα χαρτιά του», εξ αιτίας των «κελευσμάτων» εκ Μαϊάμι για την κρουαζιέρα και το υφιστάμενο επενδυτικό ενδιαφέρον του τομέα.
ΠΗΓΗ:theseanation.gr