Ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί στην αγορά διαλύσεων συνέβη, με το νέο θανατηφόρο ατύχημα στα
διαλυτήρια του Bangladesh, μόλις δόθηκαν λίγες άδειες με τον νέο νόμο και άρχισε κάποια δραστηριότητα.
Το σοβαρό ενδεχόμενο να καθυστερήσει για άγνωστο διάστημα η πλήρης αναβίωση αυτής της αγοράς, και να μείνει το αναμενόμενο κύμα προσφοράς
διαλύσεων εκτεθειμένο στο δυοψώνιο Ινδίας και Πακιστάν,( ουσιαστικά στο μονοψώνιο της Ινδίας ) δεν θα είναι και ότι καλύτερο για τις τιμές.
Οι τιμές / ldt βέβαια δείχνουν προς το παρόν
σταθεροποιημένες γύρω στα $500+ για δεξαμενόπλοια και $470 για ξηρό τονάζ, με την Κίνα να καταβάλλει…..φιλότιμες προσπάθειες στην περιοχή $425-450/ldt, αλλά η προσφορά τονάζ για διάλυση δέν
έδειξε ακόμα την αναμενόμενη ζωηρότητα.
Πουλήθηκαν αρκετά μόνο δεξαμενόπλοια συνόλου 417,000 DWT, τα Bulkers σημείωσαν περιέργως πτώση στους 273,000 DWT ενώ οι διαλύσεις GC/Cont. συρρικνώθηκαν στις 26,000 DWT.
ΑΠΟ - http://www.marinews.gr/ ΠΗΓΗ: Moundreas SA
διαλυτήρια του Bangladesh, μόλις δόθηκαν λίγες άδειες με τον νέο νόμο και άρχισε κάποια δραστηριότητα.
Το σοβαρό ενδεχόμενο να καθυστερήσει για άγνωστο διάστημα η πλήρης αναβίωση αυτής της αγοράς, και να μείνει το αναμενόμενο κύμα προσφοράς
διαλύσεων εκτεθειμένο στο δυοψώνιο Ινδίας και Πακιστάν,( ουσιαστικά στο μονοψώνιο της Ινδίας ) δεν θα είναι και ότι καλύτερο για τις τιμές.
Οι τιμές / ldt βέβαια δείχνουν προς το παρόν
σταθεροποιημένες γύρω στα $500+ για δεξαμενόπλοια και $470 για ξηρό τονάζ, με την Κίνα να καταβάλλει…..φιλότιμες προσπάθειες στην περιοχή $425-450/ldt, αλλά η προσφορά τονάζ για διάλυση δέν
έδειξε ακόμα την αναμενόμενη ζωηρότητα.
Πουλήθηκαν αρκετά μόνο δεξαμενόπλοια συνόλου 417,000 DWT, τα Bulkers σημείωσαν περιέργως πτώση στους 273,000 DWT ενώ οι διαλύσεις GC/Cont. συρρικνώθηκαν στις 26,000 DWT.
ΑΠΟ - http://www.marinews.gr/ ΠΗΓΗ: Moundreas SA