Όπως αποκάλυψαν οι κόκκινοι κατά τη χθεσινή παρουσίαση του μονοθεσίου τους στο Μαρανέλο νοίκιασαν την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota για να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη από την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου τους.
Καθότι το πνεύμα της οικονομικής συμφωνίας μεταξύ των ομάδων επιτρέπει
να ξοδέψουν περισσότερα εφόσον δώσουν δουλειές σε ανεξάρτητους προμηθευτές η Ferrari προχώρησε σε συνεργασία με την Toyota. Θυμίζουμε ότι μετά την αποχώρηση της Ιαπωνικής ομάδας από τη F1 οι άρτιες εγκαταστάσεις της στην Κολωνία διατίθενται για εμπορική χρήση.
Αναλύοντας την απόφαση να χρησιμοποιηθεί η αεροδυναμική σήραγγα της Toyota ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Άλτο Κόστα τόνισε: «Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί από τη συμφωνία της FOTA όσον αφορά στα έξοδα που μπορεί να κάνει μια ομάδα.
Αφορούν στο πλαίσιο λειτουργίας, στο ανθρώπινο δυναμικό, τις ανθρωποώρες στην αεροδυναμική σήραγγα και την υπολογιστική ισχύ του κομπιούτερ που τρέχει το CFD. Οι τελευταίοι δυο περιορισμοί συνδέονται οπότε η ομάδα πρέπει να βρει τρόπους να ελιχθεί. Εμείς αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στη δουλειά της αεροδυναμικής σήραγγας, οπότε δεν επαρκούσε η δική μας, χρειαζόμασταν μια ακόμη. Η σήραγγα της Toyota προσφέρεται για ενοικίαση και είναι υπερσύγχρονη γι’ αυτό και την επιλέξαμε» κατέληξε ο Ιταλός μηχανικός. Η Ferrari φέτος έχει θέσει ως στόχο της να είναι ανταγωνιστική από τον πρώτο κιόλας αγώνα.
Μιλώντας σχετικά στην παρουσίαση ο Αλόνσο τόνισε: «Δεν έχει τόση σημασία ο ρυθμός στη Βαλένθια. Άλλο μονοθέσιο θα έχουμε εκεί, άλλο στον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν και άλλο στην Τουρκία».
Καθότι το πνεύμα της οικονομικής συμφωνίας μεταξύ των ομάδων επιτρέπει
να ξοδέψουν περισσότερα εφόσον δώσουν δουλειές σε ανεξάρτητους προμηθευτές η Ferrari προχώρησε σε συνεργασία με την Toyota. Θυμίζουμε ότι μετά την αποχώρηση της Ιαπωνικής ομάδας από τη F1 οι άρτιες εγκαταστάσεις της στην Κολωνία διατίθενται για εμπορική χρήση.
Αναλύοντας την απόφαση να χρησιμοποιηθεί η αεροδυναμική σήραγγα της Toyota ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Άλτο Κόστα τόνισε: «Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί από τη συμφωνία της FOTA όσον αφορά στα έξοδα που μπορεί να κάνει μια ομάδα.
Αφορούν στο πλαίσιο λειτουργίας, στο ανθρώπινο δυναμικό, τις ανθρωποώρες στην αεροδυναμική σήραγγα και την υπολογιστική ισχύ του κομπιούτερ που τρέχει το CFD. Οι τελευταίοι δυο περιορισμοί συνδέονται οπότε η ομάδα πρέπει να βρει τρόπους να ελιχθεί. Εμείς αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στη δουλειά της αεροδυναμικής σήραγγας, οπότε δεν επαρκούσε η δική μας, χρειαζόμασταν μια ακόμη. Η σήραγγα της Toyota προσφέρεται για ενοικίαση και είναι υπερσύγχρονη γι’ αυτό και την επιλέξαμε» κατέληξε ο Ιταλός μηχανικός. Η Ferrari φέτος έχει θέσει ως στόχο της να είναι ανταγωνιστική από τον πρώτο κιόλας αγώνα.
Μιλώντας σχετικά στην παρουσίαση ο Αλόνσο τόνισε: «Δεν έχει τόση σημασία ο ρυθμός στη Βαλένθια. Άλλο μονοθέσιο θα έχουμε εκεί, άλλο στον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν και άλλο στην Τουρκία».