Στα διαλυτήρια της Κίνας που έχουν ανεβάσει σημαντικά τις τιμές τους, εναποτίθεται ένα μεγάλο μέρος των προσδοκιών της αγοράς να μην κατρακυλήσουν περισσότερο οι ναύλοι στο ξηρό φορτίο.
Όπως παρατηρούν μεσιτικά γραφεία στην Ακτή Μιαούλη σήμερα ένα panamax κατασκευής 1985 μπορεί να πωληθεί για σκραπ στη συνολική τιμή των 6 - 6,5 εκατ. δολαρίων περίπου ενώ την ίδια ώρα ο πλοιοκτήτης του έχει τη δυνατότητα να το αντικαταστήσει με ένα panamax κατασκευής 1993 επενδύοντας άλλα 6 εκατ. δολάρια.
Αυτό σημαίνει ότι θα έχει στον στόλο του μία μονάδα με 10 χρόνια οικονομικής ζωής πριν από το special survey του πλοίου.
Εκτιμάται ότι οι τιμές του σκραπ θα ανέβουν περισσότερο μόλις κάνει την είσοδό του ξανά στην αγορά το Μπαγκλαντές, το οποίο απέχει για νομικούς λόγους.
Ετσι οι εφοπλιστές θα έχουν ένα ισχυρό κίνητρο να απαλλαγούν από παλιά πλοία αφού με μία μικρή επένδυση θα ανανεώνουν τους στόλους τους. Αν όντως πέσουν και οι τιμές στις αγοραπωλησίες, κατά 10% με 20% τότε οι ρυθμοί των διαλύσεων θα αυξηθούν. Όσον αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές, η τάση που διαμορφώνεται από την αρχή του χρόνου είναι περισσότερο να καταφεύγουν στις παραγγελίες νέων πλοίων παρά στην αγορά secondhand. Οι μεσίτες θεωρούν ότι είναι λογική η στάση τους αφού έτσι επωφελούνται από τις υπάρχουσες καλές ναυπηγικές τιμές και «επενδύουν» στις προοπτικές της ναυτιλίας μετά το 2013.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ημερησία
Όπως παρατηρούν μεσιτικά γραφεία στην Ακτή Μιαούλη σήμερα ένα panamax κατασκευής 1985 μπορεί να πωληθεί για σκραπ στη συνολική τιμή των 6 - 6,5 εκατ. δολαρίων περίπου ενώ την ίδια ώρα ο πλοιοκτήτης του έχει τη δυνατότητα να το αντικαταστήσει με ένα panamax κατασκευής 1993 επενδύοντας άλλα 6 εκατ. δολάρια.
Αυτό σημαίνει ότι θα έχει στον στόλο του μία μονάδα με 10 χρόνια οικονομικής ζωής πριν από το special survey του πλοίου.
Εκτιμάται ότι οι τιμές του σκραπ θα ανέβουν περισσότερο μόλις κάνει την είσοδό του ξανά στην αγορά το Μπαγκλαντές, το οποίο απέχει για νομικούς λόγους.
Ετσι οι εφοπλιστές θα έχουν ένα ισχυρό κίνητρο να απαλλαγούν από παλιά πλοία αφού με μία μικρή επένδυση θα ανανεώνουν τους στόλους τους. Αν όντως πέσουν και οι τιμές στις αγοραπωλησίες, κατά 10% με 20% τότε οι ρυθμοί των διαλύσεων θα αυξηθούν. Όσον αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές, η τάση που διαμορφώνεται από την αρχή του χρόνου είναι περισσότερο να καταφεύγουν στις παραγγελίες νέων πλοίων παρά στην αγορά secondhand. Οι μεσίτες θεωρούν ότι είναι λογική η στάση τους αφού έτσι επωφελούνται από τις υπάρχουσες καλές ναυπηγικές τιμές και «επενδύουν» στις προοπτικές της ναυτιλίας μετά το 2013.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ημερησία