Μείωση του κόστους λειτουργίας των γραμμών με τη δρομολόγηση μεγαλύτερων από άποψη μεταφορικής ικανότητας πλοίων, φαίνεται να εξετάζει ο Όμιλος Γκριμάλντι, καθώς τα προβλήματα που σχετίζονται με την χρήση πλοίων και το κόστος των καυσίμων κατά κύριο λόγο, δεν έχουν τέλος.
Η μείωση της κίνησης, ως απότοκο της οικονομικής κρίσης και παρά το γεγονός ότι σταδιακά οι οικονομίες της Ευρωζώνης, πλην των γνωστών,
βρίσκονται σε φάση ανάκαμψης, προβληματίζουν σοβαρά τα επιτελικά στελέχη των ακτοπλοϊκών εταιρειών, πολύ δε περισσότερο τους μετόχους, οι οποίοι και σε ορισμένες των περιπτώσεων ασκούν πιέσεις για συμπίεση του κόστους με προφανή στόχο την ελαχιστοποίηση ή τον περιορισμό των ζημιογόνων χρήσεων.
Μια από τις περιπτώσεις που είναι άξια λόγου, είναι αυτή της Αδριατικής, όπου εκεί εμφανίστηκαν πρώτα από όλα οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης.
Σε αυτόν τον καμβά, η μείωση των δρομολογίων είναι ένα από τα μέτρα τα οποία εξετάζουν οι επιχειρήσεις, με στόχο να διασφαλίσουν μεγαλύτερες πληρότητες ανά δρομολόγιο πλοίου, ώστε να καλύπτονται στοιχειωδώς οι δαπάνες χρήσης.
Βέβαια το γεγονός αυτό, εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει προβλήματα δεδομένου ότι αλλάζουν οι συχνότητες των προσεγγίσεων, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Στις εσωτερικές τώρα γραμμές, το θέμα των αγόνων γραμμών φαίνεται ότι θα είναι το ζήτημα που θα απασχολήσει το συναρμόδιο κυβερνητικό επιτελείο το προσεχές διάστημα, καθώς η κατάσταση διαγράφεται εξαιρετικά δύσκολη και αντίστοιχα εξαιρετικά λεπτή, ως προς το θέμα της διασφάλισης της σύνδεσης της νησιωτικής με την ηπειρωτική χώρα, αλλά και την κάλυψη των στοιχειωδών αναγκών νησιωτικών συγκροτημάτων.
Ως γνωστόν, στο ΥΘΥΝΑΛ έχει συσταθεί υπό την υφυπουργό κ. Τσουρή, ειδική ομάδα που μελετά το ζήτημα το οποίο φαίνεται ότι απασχολεί και τα υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και βέβαια τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Η μείωση της κίνησης, ως απότοκο της οικονομικής κρίσης και παρά το γεγονός ότι σταδιακά οι οικονομίες της Ευρωζώνης, πλην των γνωστών,
βρίσκονται σε φάση ανάκαμψης, προβληματίζουν σοβαρά τα επιτελικά στελέχη των ακτοπλοϊκών εταιρειών, πολύ δε περισσότερο τους μετόχους, οι οποίοι και σε ορισμένες των περιπτώσεων ασκούν πιέσεις για συμπίεση του κόστους με προφανή στόχο την ελαχιστοποίηση ή τον περιορισμό των ζημιογόνων χρήσεων.
Μια από τις περιπτώσεις που είναι άξια λόγου, είναι αυτή της Αδριατικής, όπου εκεί εμφανίστηκαν πρώτα από όλα οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης.
Σε αυτόν τον καμβά, η μείωση των δρομολογίων είναι ένα από τα μέτρα τα οποία εξετάζουν οι επιχειρήσεις, με στόχο να διασφαλίσουν μεγαλύτερες πληρότητες ανά δρομολόγιο πλοίου, ώστε να καλύπτονται στοιχειωδώς οι δαπάνες χρήσης.
Βέβαια το γεγονός αυτό, εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει προβλήματα δεδομένου ότι αλλάζουν οι συχνότητες των προσεγγίσεων, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
Στις εσωτερικές τώρα γραμμές, το θέμα των αγόνων γραμμών φαίνεται ότι θα είναι το ζήτημα που θα απασχολήσει το συναρμόδιο κυβερνητικό επιτελείο το προσεχές διάστημα, καθώς η κατάσταση διαγράφεται εξαιρετικά δύσκολη και αντίστοιχα εξαιρετικά λεπτή, ως προς το θέμα της διασφάλισης της σύνδεσης της νησιωτικής με την ηπειρωτική χώρα, αλλά και την κάλυψη των στοιχειωδών αναγκών νησιωτικών συγκροτημάτων.
Ως γνωστόν, στο ΥΘΥΝΑΛ έχει συσταθεί υπό την υφυπουργό κ. Τσουρή, ειδική ομάδα που μελετά το ζήτημα το οποίο φαίνεται ότι απασχολεί και τα υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και βέβαια τις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
ΑΠΟ-theseanation.gr