Ως έτος κρουαζιέρας χαρακτήρισε το 2011 για την ΟΛΠ ΑΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Ανωμερίτης. «Για αυτό το μεγάλο βάρος δόθηκε στη νέα τιμολογιακή πολιτική και στις υπηρεσίες. Δημιουργούμε νέα χαμηλότερα τιμολόγια για προσόρμιση και παραβολή των πλοίων, εκπτώσεις από 5-30% ανάλογα την περίοδο και προσεγγίσεις και νέο τιμολόγιο στη φόρτωση τροφοεφοδίων» επεσήμανε.
Σύμφωνα με τα νέα τιμολόγια οι χρεώσεις κρουαζιεροπλοίων για προσόρμιση από 0,090 ευρώ πάει στο 0,086 ευρώ. Για παραβολή (με το μέτρο) από 1,5 ευρώ μειώνεται στο 1,425 ευρώ.
Σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική: - Εκπτωση 5% σε κρουαζιερόπλοια που πραγματοποιούν πλέον των 3 και έως 7 κατάπλους τον μήνα.
-Έκπτωση 15% σε κρουαζιερόπλοια που πραγματοποιούν πλέον των 8 κατάπλων τον μήνα
-Έκπτωση 10% σε κρουαζιερόπλοια για τους κατάπλους που θα πραγματοποιήσουν από/επιβίβαση στον Πειραιά τουλάχιστον των 2/3 των επιβατών που μεταφέρουν (Home Port).
Έκπτωση 30% στα πλοία που πραγματοποιούν κατάπλους κατά τους μήνες Δεκέμβριο, Ιανουάριο,Φεβρουάριο και Μάρτιο.
Για την υπόθεση της Ελληνικής κρουαζιέρας ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης έχει επισημάνει στο ΘΕΜΑ:
«Η Ελλάδα έχει το καλλίτερο τουριστικό προϊόν από όλους τους ανταγωνιστές της. Ναι είμαι αισιόδοξος ότι όλες οι μεγάλες εταιρίες Κρουαζιέρας θα επιλέξουν να έχουν ως αφετηρία ελληνικές πόλεις και λιμάνια κάτι που θα σημάνει τεράστια έσοδα και επενδύσεις για την ελληνική οικονομία. Η ελληνική κυβέρνηση θέλει να κερδίσει και αυτό το στοίχημα, κόντρα αν θέλετε σε παλαιολιθικές, δογματικές, αναχρονιστικές συνδικαλιστικές λογικές. Θα αναβαθμίσουμε τα λιμάνια μας και θα είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε ασφάλεια και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους ξένους πολίτες που θα έχουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν από εδώ τις διακοπές τους. Που θα έρθουν για να αφήσουν χρήματα στην ελληνική οικονομία.» για να προσθέσει:
«Υλοποιούμε βήμα προς βήμα, σταθερά, αποφασιστικά και χωρίς πισωγυρίσματα μια εθνική αναπτυξιακή πολιτική που θα μας βγάλει από το τέλμα, από τον αναχρονισμό, την κακομοιριά και την κακοδαιμονία μιας εποχής που μας έφερε στο χείλος της χρεοκοπίας. Έχω εμπιστοσύνη στον ελληνικό λαό και την δημοκρατία μας. Όχι δεν φοβάμαι τίποτα, αντίθετα είμαι πολύ αισιόδοξος ότι οι κάτοικοι των πόλεων θα προασπίσουν την ευημερία και προοπτική τους. Η Ελλάδα μην ξεχνάμε είναι η χώρα του «ξένιου Δία». Άλλωστε η ψήφιση του νόμου για την άρση του Καμποτάζ στην κρουαζιέρα, έγινε ευρύτερα αποδεκτή από τον ελληνικό λαό μετά τα γεγονότα του περασμένου καλοκαιριού που μας εξέθεσαν διεθνώς».
ΑΠΟ-marinews.gr
Του Μηνά Τσαμόπουλου
για το protothema.gr
Σύμφωνα με τα νέα τιμολόγια οι χρεώσεις κρουαζιεροπλοίων για προσόρμιση από 0,090 ευρώ πάει στο 0,086 ευρώ. Για παραβολή (με το μέτρο) από 1,5 ευρώ μειώνεται στο 1,425 ευρώ.
Σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική: - Εκπτωση 5% σε κρουαζιερόπλοια που πραγματοποιούν πλέον των 3 και έως 7 κατάπλους τον μήνα.
-Έκπτωση 15% σε κρουαζιερόπλοια που πραγματοποιούν πλέον των 8 κατάπλων τον μήνα
-Έκπτωση 10% σε κρουαζιερόπλοια για τους κατάπλους που θα πραγματοποιήσουν από/επιβίβαση στον Πειραιά τουλάχιστον των 2/3 των επιβατών που μεταφέρουν (Home Port).
Έκπτωση 30% στα πλοία που πραγματοποιούν κατάπλους κατά τους μήνες Δεκέμβριο, Ιανουάριο,Φεβρουάριο και Μάρτιο.
Για την υπόθεση της Ελληνικής κρουαζιέρας ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης έχει επισημάνει στο ΘΕΜΑ:
«Η Ελλάδα έχει το καλλίτερο τουριστικό προϊόν από όλους τους ανταγωνιστές της. Ναι είμαι αισιόδοξος ότι όλες οι μεγάλες εταιρίες Κρουαζιέρας θα επιλέξουν να έχουν ως αφετηρία ελληνικές πόλεις και λιμάνια κάτι που θα σημάνει τεράστια έσοδα και επενδύσεις για την ελληνική οικονομία. Η ελληνική κυβέρνηση θέλει να κερδίσει και αυτό το στοίχημα, κόντρα αν θέλετε σε παλαιολιθικές, δογματικές, αναχρονιστικές συνδικαλιστικές λογικές. Θα αναβαθμίσουμε τα λιμάνια μας και θα είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε ασφάλεια και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους ξένους πολίτες που θα έχουν την ευκαιρία να ξεκινήσουν από εδώ τις διακοπές τους. Που θα έρθουν για να αφήσουν χρήματα στην ελληνική οικονομία.» για να προσθέσει:
«Υλοποιούμε βήμα προς βήμα, σταθερά, αποφασιστικά και χωρίς πισωγυρίσματα μια εθνική αναπτυξιακή πολιτική που θα μας βγάλει από το τέλμα, από τον αναχρονισμό, την κακομοιριά και την κακοδαιμονία μιας εποχής που μας έφερε στο χείλος της χρεοκοπίας. Έχω εμπιστοσύνη στον ελληνικό λαό και την δημοκρατία μας. Όχι δεν φοβάμαι τίποτα, αντίθετα είμαι πολύ αισιόδοξος ότι οι κάτοικοι των πόλεων θα προασπίσουν την ευημερία και προοπτική τους. Η Ελλάδα μην ξεχνάμε είναι η χώρα του «ξένιου Δία». Άλλωστε η ψήφιση του νόμου για την άρση του Καμποτάζ στην κρουαζιέρα, έγινε ευρύτερα αποδεκτή από τον ελληνικό λαό μετά τα γεγονότα του περασμένου καλοκαιριού που μας εξέθεσαν διεθνώς».
ΑΠΟ-marinews.gr
Του Μηνά Τσαμόπουλου
για το protothema.gr