Σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία σε παγκόσμια κλίμακα, όταν κλυδωνίζεται ο κόσμος όπως τον γνωρίζαμε έως τώρα και αλλάζουν οι ισορροπίες, οι Ελληνες πλοιοκτήτες έχουν καταφέρει να επιβιώσουν σε αδύναμες αγορές ενώ η διεθνής ναυτιλία και η επενδυτική κοινότητα συνεχίζουν να παρακολουθούν τους χειρισμούς τους κατά τη διάρκεια περιόδων αιχμής και υφέσεως.
«Παρ’ όλες τις προκλήσεις στην ελληνική και παγκόσμια οικονομία, οι Ελληνες πλοιοκτήτες αποτελούν μια σημαντική δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία, διαχειριζόμενοι περισσότερο από το 20% του παγκόσμιου στόλου», επισημαίνουν ναυτιλιακοί κύκλοι.
Ενδεικτικό της δυναμικής της ναυτιλίας είναι το γεγονός ότι για μία ακόμη χρονιά, το 2010, το ναυτιλιακό συνάλλαγμα υπερέβη τα 15 δισ. ευρώ.
«Η περσινή χρονιά είδε τα έσοδα της ελληνικής ναυτιλίας να φτάνουν στο 6% του ΑΕΠ της χώρας και παρόλο που αυτό υποχώρησε, η ελληνική ναυτιλία αύξησε τη συμβολή της στο ξένο συνάλλαγμα για την οικονομία μας κατά περίπου 16% και έφτασε τα 15 δισ. ευρώ!» επεσήμανε στη διάρκεια του συνεδρίου της Capital Link ο Γιώργος Δ. Γουρδομιχάλης, πρόεδρος του Piraeus Marine Club.
«Η συνεχής συνεισφορά της στην οικονομία της χώρας ήταν πάντα χέρι-χέρι με τη συνεισφορά της βιομηχανίας στην ελληνική κοινωνία, έχοντας το μοντέρνο όρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κοντά στην καρδιά πολύ προτού εισαχθεί στη σύγχρονη θεωρία των επιχειρήσεων.
Η ανάκαμψη της Ελλάδας ως οικονομία και ως κοινωνία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ελληνική ναυτιλία και τη δυναμική της παρουσία στην παγκόσμια οικονομία μας», τόνισε και προσέθεσε:
«Η ελληνική ναυτιλία με τον κυρίαρχο ρόλο της στις παγκόσμιες μεταφορικές ανάγκες διαθέτει στόλο 3.000 πλοίων που αντιπροσωπεύουν το 15% του παγκόσμιου στόλου».
ΑΠΟ-marinews.gr
«Παρ’ όλες τις προκλήσεις στην ελληνική και παγκόσμια οικονομία, οι Ελληνες πλοιοκτήτες αποτελούν μια σημαντική δύναμη στην παγκόσμια ναυτιλία, διαχειριζόμενοι περισσότερο από το 20% του παγκόσμιου στόλου», επισημαίνουν ναυτιλιακοί κύκλοι.
Ενδεικτικό της δυναμικής της ναυτιλίας είναι το γεγονός ότι για μία ακόμη χρονιά, το 2010, το ναυτιλιακό συνάλλαγμα υπερέβη τα 15 δισ. ευρώ.
«Η περσινή χρονιά είδε τα έσοδα της ελληνικής ναυτιλίας να φτάνουν στο 6% του ΑΕΠ της χώρας και παρόλο που αυτό υποχώρησε, η ελληνική ναυτιλία αύξησε τη συμβολή της στο ξένο συνάλλαγμα για την οικονομία μας κατά περίπου 16% και έφτασε τα 15 δισ. ευρώ!» επεσήμανε στη διάρκεια του συνεδρίου της Capital Link ο Γιώργος Δ. Γουρδομιχάλης, πρόεδρος του Piraeus Marine Club.
«Η συνεχής συνεισφορά της στην οικονομία της χώρας ήταν πάντα χέρι-χέρι με τη συνεισφορά της βιομηχανίας στην ελληνική κοινωνία, έχοντας το μοντέρνο όρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης κοντά στην καρδιά πολύ προτού εισαχθεί στη σύγχρονη θεωρία των επιχειρήσεων.
Η ανάκαμψη της Ελλάδας ως οικονομία και ως κοινωνία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ελληνική ναυτιλία και τη δυναμική της παρουσία στην παγκόσμια οικονομία μας», τόνισε και προσέθεσε:
«Η ελληνική ναυτιλία με τον κυρίαρχο ρόλο της στις παγκόσμιες μεταφορικές ανάγκες διαθέτει στόλο 3.000 πλοίων που αντιπροσωπεύουν το 15% του παγκόσμιου στόλου».
ΑΠΟ-marinews.gr