Προσπάθειες να βγει η ακτοπλοϊα από το οικονομικό αδιέξοδο κάνει το υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννης Διαμαντίδης. Πιο συγκεκριμένα ο υπουργός αναζητά τρόπους για να καταργήσει κάποιες από τις κρατήσεις υπέρ τρίτων που επιβαρύνουν το εισιτήριο της ακτοπλοϊας συνολικά κατά 35%. Πρόκειται για πάγιο αίτημα των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων προκειμένου να τονωθεί η τουριστική κίνηση. Ο Γιάννης Διαμαντίδης έχει υποσχεθεί ότι θα τακτοποιήσει το θέμα όμως όλα προσκρούουν στο υπουργείο Οικονομίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπόθεση βαδίζει σε καλό δρόμο και δεν αποκλείεται τηνερχόμενη εβδομάδα ο ίδιος ο πρωθυπουργός να κάνει ανακοινώσεις γο το θέμα αυτό στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των ξενοδόχων.
Υπολογίζεται ότι το τελικό όφελος για τον επιβάτη αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές μπορεί θα είναι μία μείωση τιμών των ναύλων, σε ποσοστό 13%.
Ειδικότερα το ΥΘΥΝΑΛ προσανατολίζεται στην κατάργηση μη ανταποδοτικών τελών όπως είναι τα αχθοφορικά και λεμβουχικά τέλη αλλά και το τέλος του ΚΑΕΟ (Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων) το οποίο επιβαρύνει τα εισιτήρια της ακτοπλοΐας σε ποσοστό 6,5% και εισπράτετια από το ΝΑΤ.
Όμως υπάρχουν σκέψεις για την κατάργηση τελών διαφυγούσης εργασίας φορτοεκφορτώσεων το οποίο επιβαρύνει κατά 4% τις εμπορευματικές μεταφορές από την Κρήτη και κατά 8% περίπου τα φορτία από τον Πειραιά προς τα λιμάνια του νησιού.
ΑΠΟ-marinews.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπόθεση βαδίζει σε καλό δρόμο και δεν αποκλείεται τηνερχόμενη εβδομάδα ο ίδιος ο πρωθυπουργός να κάνει ανακοινώσεις γο το θέμα αυτό στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των ξενοδόχων.
Υπολογίζεται ότι το τελικό όφελος για τον επιβάτη αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές μπορεί θα είναι μία μείωση τιμών των ναύλων, σε ποσοστό 13%.
Ειδικότερα το ΥΘΥΝΑΛ προσανατολίζεται στην κατάργηση μη ανταποδοτικών τελών όπως είναι τα αχθοφορικά και λεμβουχικά τέλη αλλά και το τέλος του ΚΑΕΟ (Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων) το οποίο επιβαρύνει τα εισιτήρια της ακτοπλοΐας σε ποσοστό 6,5% και εισπράτετια από το ΝΑΤ.
Όμως υπάρχουν σκέψεις για την κατάργηση τελών διαφυγούσης εργασίας φορτοεκφορτώσεων το οποίο επιβαρύνει κατά 4% τις εμπορευματικές μεταφορές από την Κρήτη και κατά 8% περίπου τα φορτία από τον Πειραιά προς τα λιμάνια του νησιού.
ΑΠΟ-marinews.gr