Στο στόχαστρο έχουν μπει οι δύο βασικοί πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η Ναυτιλία και ο Τουρισμός που φέρνουν στην Ελλάδα συνάλλαγμα ύψους 30 δισ.ευρώ. Τα όσα διαδραματίζονται τον τελευταίο καιρό είναι πλήγμα και βαθιά χαρακιά στους δύο αυτούς κλάδους.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι η απεργία στην ακτοπλοϊα εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου που εκθέτει ανεπανόρθωτα την Ελλάδα στους ξένους τουρίστες, και είναι καταστροφική τόσο για τα νησιά όσο και για τις Ακτοπλοϊκές Εταιρείες, η επιβίωση των οποίων και η δυνατότητα συνέχισης των δρομολογίων διατρέχει μεγάλο κίνδυνο.
Οι περισσότεροι επιβάτες και ιδίως οι αλλοδαποί, έχουν ήδη εκδώσει τα εισιτήρια τους χωρίς να είναι δυνατόν να ειδοποιηθούν. Πολλοί είναι εκείνοι που έχουν κλείσει ξενοδοχεία και δεν μπορούν να ταξιδέψουν ή παραμένουν στα νησιά αφού δεν μπορούν να επιστρέψουν.
Την ίδια ώρα το κράτος δεν μπόρεσε να λάβει τα αναγκαία μέτρα για την προστασία του λιμανιού, σύμφωνα και με τα προβλεπόμενα από τους οικείους κανονισμούς – Διεθνή Κώδικα ISPS – ούτως ώστε «να μην εμποδιστεί ο απόπλους των πλοίων, κατά τη συνήθη πρακτική, από άτομα άσχετα με τα πληρώματα των πλοίων αλλά και γενικότερα με το ναυτικό επάγγελμα».
Αυτή την ώρα συνεδριάζει η ΠΝΟ προκειμένου να αποφασίσει τη συνέχιση ή μη των απεργιακών κινητοποιήσεων.
ΑΠΟ-marinews.gr
Το κερασάκι στην τούρτα είναι η απεργία στην ακτοπλοϊα εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου που εκθέτει ανεπανόρθωτα την Ελλάδα στους ξένους τουρίστες, και είναι καταστροφική τόσο για τα νησιά όσο και για τις Ακτοπλοϊκές Εταιρείες, η επιβίωση των οποίων και η δυνατότητα συνέχισης των δρομολογίων διατρέχει μεγάλο κίνδυνο.
Οι περισσότεροι επιβάτες και ιδίως οι αλλοδαποί, έχουν ήδη εκδώσει τα εισιτήρια τους χωρίς να είναι δυνατόν να ειδοποιηθούν. Πολλοί είναι εκείνοι που έχουν κλείσει ξενοδοχεία και δεν μπορούν να ταξιδέψουν ή παραμένουν στα νησιά αφού δεν μπορούν να επιστρέψουν.
Την ίδια ώρα το κράτος δεν μπόρεσε να λάβει τα αναγκαία μέτρα για την προστασία του λιμανιού, σύμφωνα και με τα προβλεπόμενα από τους οικείους κανονισμούς – Διεθνή Κώδικα ISPS – ούτως ώστε «να μην εμποδιστεί ο απόπλους των πλοίων, κατά τη συνήθη πρακτική, από άτομα άσχετα με τα πληρώματα των πλοίων αλλά και γενικότερα με το ναυτικό επάγγελμα».
Αυτή την ώρα συνεδριάζει η ΠΝΟ προκειμένου να αποφασίσει τη συνέχιση ή μη των απεργιακών κινητοποιήσεων.
ΑΠΟ-marinews.gr