Τα σχέδια του ΟΛΗ
Επενδυτικό πρόγραμμα της τάξης των 150 εκατομμυρίων ευρώ θέλει να υλοποιήσει ο ΟΛΗ το επόμενο διάστημα .
Στον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου παραδέχονται ότι ένα τέτοιο «πρότζεκτ» είναι φιλόδοξο και μεγαλόπνοο και καλεί καταρχάς για τις 9 Απριλίου όλους τους τοπικούς φορείς να το συζητήσουν και να... συνδράμουν. Στη συνάντηση της 9ης Απριλίου στο Επιμελητήριο, η διοίκηση του ΟΛΗ θα αναλύσει όλο το πακέτο των επενδυτικών της σχεδίων οι οποίες και αναλύονται στην πρόταση που εστάλη στην Περιφέρεια, το δήμο, τους βουλευτές, τα Επιμελητήρια, τις τράπεζες κ.λπ.
«Η ανάπτυξη δεν διατάσσεται και το επενδυτικό κλίμα δεν θεσμοθετείται. Χρειάζεται όραμα, επίπονος σχεδιασμός, ρεαλιστική προσέγγιση των ζητημάτων και φυσικά διαφάνεια στην αξιοποίηση του δημόσιου πλούτου», αναφέρει με νόημα ο πρόεδρος του ΟΛΗ κ. Τσικνάκης στην πρόταση.
Το ολοκληρωμένο σχέδιο του ΟΛΗ κινείται σε 5 άξονες.
1. Στην μεταφορά και νέα οριοθέτηση του εμπορικού τμήματος (ΛΙΣΔΕ) του λιμένα στις προβλήτες IV και V με πρόβλεψη για περαιτέρω μελλοντική επέκταση
2. Στη διαμόρφωση αυτόνομου τμήματος κρουαζιέρας στην προβλήμα III (μέχρι την περιοχή του κτηνιατρείου)
3. Στην επέκταση και στον εκσυγχρονισμό του τμήματος ακτοπλοΐας που περιλαμβάνει: συντήρηση /βελτιώσεις στις προβλήτες Ι και ΙΙ, κατασκευή νέας προβλήτας δυτικά της προβλήτας Ι και επέκταση και εκσυγχρονισμό των επιβατικών σταθμών.
4. Στη διαμόρφωση τμήματος αναψυχής με επίκεντρο τον ιστορικό ενετικό λιμένα του Ηρακλείου
5. Στην ανάπτυξη τμήματος αλιευτικού καταφυγίου και χώρου επισκευής μικρών σκαφών προ του ΔΔΝ Αλικαρνασσού.
Και όπως αναφέρει ο ΟΛΗ, αυτός ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός θέλει και χρήματα: Ο συνολικός προϋπολογισμός των παραπάνω παρεμβάσεων με το σύνολο των λιμενικών υποδομών, των κτιριακών εγκαταστάσεων και του αναγκαίου μηχανολογικού εξοπλισμού προσεγγίζει τα 150.000.000 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα μεγάλο ειδικά στις σημερινές οικονομικές συνθήκες. Αυτό καθιστά το εγχείρημα ιδιαίτερα σημαντικό αλλά και φιλόδοξο. Αποτελεί μια πρόκληση για όλους μας. Το παραπάνω ποσό προκύπτει κατά προσέγγιση και κατά τμήμα ως εξής:
• Εμπορικό τμήμα: 30.000.000 και επιπλέον 40.000.000 για τη νέα προβλήτα και την επέκταση του προσήνεμου μόλου
• Τμήμα αναψυχής και ακτοπλοΐας 40.000.000 ευρώ
• Τμήμα κρουαζιέρας 25.000.0000 ευρώ
• Τμήμα αλιευτικού καταφυγίου και επισκευής σκαφών 15.000.0000 ευρώ
Στον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου παραδέχονται ότι ένα τέτοιο «πρότζεκτ» είναι φιλόδοξο και μεγαλόπνοο και καλεί καταρχάς για τις 9 Απριλίου όλους τους τοπικούς φορείς να το συζητήσουν και να... συνδράμουν. Στη συνάντηση της 9ης Απριλίου στο Επιμελητήριο, η διοίκηση του ΟΛΗ θα αναλύσει όλο το πακέτο των επενδυτικών της σχεδίων οι οποίες και αναλύονται στην πρόταση που εστάλη στην Περιφέρεια, το δήμο, τους βουλευτές, τα Επιμελητήρια, τις τράπεζες κ.λπ.
«Η ανάπτυξη δεν διατάσσεται και το επενδυτικό κλίμα δεν θεσμοθετείται. Χρειάζεται όραμα, επίπονος σχεδιασμός, ρεαλιστική προσέγγιση των ζητημάτων και φυσικά διαφάνεια στην αξιοποίηση του δημόσιου πλούτου», αναφέρει με νόημα ο πρόεδρος του ΟΛΗ κ. Τσικνάκης στην πρόταση.
Το ολοκληρωμένο σχέδιο του ΟΛΗ κινείται σε 5 άξονες.
1. Στην μεταφορά και νέα οριοθέτηση του εμπορικού τμήματος (ΛΙΣΔΕ) του λιμένα στις προβλήτες IV και V με πρόβλεψη για περαιτέρω μελλοντική επέκταση
2. Στη διαμόρφωση αυτόνομου τμήματος κρουαζιέρας στην προβλήμα III (μέχρι την περιοχή του κτηνιατρείου)
3. Στην επέκταση και στον εκσυγχρονισμό του τμήματος ακτοπλοΐας που περιλαμβάνει: συντήρηση /βελτιώσεις στις προβλήτες Ι και ΙΙ, κατασκευή νέας προβλήτας δυτικά της προβλήτας Ι και επέκταση και εκσυγχρονισμό των επιβατικών σταθμών.
4. Στη διαμόρφωση τμήματος αναψυχής με επίκεντρο τον ιστορικό ενετικό λιμένα του Ηρακλείου
5. Στην ανάπτυξη τμήματος αλιευτικού καταφυγίου και χώρου επισκευής μικρών σκαφών προ του ΔΔΝ Αλικαρνασσού.
Και όπως αναφέρει ο ΟΛΗ, αυτός ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός θέλει και χρήματα: Ο συνολικός προϋπολογισμός των παραπάνω παρεμβάσεων με το σύνολο των λιμενικών υποδομών, των κτιριακών εγκαταστάσεων και του αναγκαίου μηχανολογικού εξοπλισμού προσεγγίζει τα 150.000.000 ευρώ, ποσό ιδιαίτερα μεγάλο ειδικά στις σημερινές οικονομικές συνθήκες. Αυτό καθιστά το εγχείρημα ιδιαίτερα σημαντικό αλλά και φιλόδοξο. Αποτελεί μια πρόκληση για όλους μας. Το παραπάνω ποσό προκύπτει κατά προσέγγιση και κατά τμήμα ως εξής:
• Εμπορικό τμήμα: 30.000.000 και επιπλέον 40.000.000 για τη νέα προβλήτα και την επέκταση του προσήνεμου μόλου
• Τμήμα αναψυχής και ακτοπλοΐας 40.000.000 ευρώ
• Τμήμα κρουαζιέρας 25.000.0000 ευρώ
• Τμήμα αλιευτικού καταφυγίου και επισκευής σκαφών 15.000.0000 ευρώ
ΑΠΟ-newsbeast.gr ΜΕ Πηγή: cretalive.gr