Τα Panamax ‘SEA OF HARMONY’ 76.397 DWT (2001 – Tsuneishi) και το ‘CONQUISTADOR’
75.500 DWT (2000 – Sanoyas) πουλήθηκαν $ 22 εκ. το κάθε ένα, 1 εκ. λιγότερο από το ‘ASTRALE’
75.933 DWT (2000 – Kanasashi) που πουλήθηκε τέλη Ιουνίου, στα $ 23 εκ. με SS περασμένο τα τέλη του
2010 αλλά και $ 4 εκ λιγότερο από το ‘MICHELE BOTIGLIERI’ 75.413 DWT (2001 – Hitachi) που
πουλήθηκε τέλη Μαΐου στα $ 26 εκ. αλλά με φρέσκο περασμένο SS.
✏ Το Panamax ‘TORO’ 73.000 DWT (1995 – Samsung) πουλήθηκε πάνω από $ 17 εκ. ίδια τιμή με το
‘MARIA BOTIGLIERI’ 75.264 (1995 – Denmark) με SS όμως τον 05/2015, αλλά και $ 2 εκ. λιγότερο
από το ‘NEW ARISING’ 71.695 (1995 – Japan) που πουλήθηκε στα μέσα Απριλίου με SS τον 02/2015.
✏ Το Handymax ‘NORSUL RECIFE’ 45.384 (1985 – Brazil) έφυγε στα $ 5.5 εκ.
✏ Στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, το ‘BLUE JASPER’ 105.905 (2008 – Namura) πουλήθηκε σε
πλειστηριασμό στην τιμή των $ 42.5 εκ. στην HMM. Αντίστοιχα, τον Απρίλιο η HMM είχε αγοράσει πάλι σε
πλειστηριασμό το αδερφό πλοίο ‘BLUE SAPHIRE’ 105.860 DWT (2009 – Namura) στα $ 44.5 εκ.
✏ Το chemical/oil product ‘KORINTHIA’ 2.468 DWT (2009 – Turkey) πουλήθηκε σε Έλληνες στα € 6
εκ. (ευρώ).
✏ Στα Containers πραγματοποιήθηκαν 3 πράξεις, ‘EL ZORO’ 13.769 DWT (2006 – China) στα $ 15.4
εκ., το ‘STADT GOSLAR’ 13.715 DWT (2006 – China) το οποίο αντάλλαξε χέρια μεταξύ Γερμανών με
μη ανακοινώσιμη τιμή και το ‘WESTERN’ 12.630 DWT (1997 – Turkey) στα $ 6 εκ. από Ιρακινούς. Η
αγορά των Containers μάλλον αρχίζει και δείχνει κόπωση, επειδή οι αγοραστές δεν είναι πρόθυμοι να
πληρώσουν βάσει των “Last Dones” εκτός και αν συνοδεύονται από T/C σε επίπεδα πάνω από τα σημερινά
χαμηλά.
ΑΠΟ-marinews.gr
Report
G.Moundreas S.A