To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα med με τίτλο Development και στόχο του την μελέτη και παρουσίαση προτάσεων ανάπτυξης και συνεργασίας των ευρωπαϊκών μεσογειακών περιφερειακών λιμανιών, υλοποιεί το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών ΕΔΜΝ.
Στην Ελλάδα μελετά ιδιαίτερα τη στρατηγική του Πειραιά αλλά και τις δυνατότητες ανάπτυξης του Λιμανιού της Ύδρας.
Στο συγκεκριμένο ευρωπαϊκό πρόγραμμα συμμετέχουν εταίροι από τις ευρωμεσογειακές χώρες Ιταλία, Ισπανία Γαλλία Κύπρο, Μάλτα, Κροατία και από την Ελλάδα το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών.
Από τα λιμάνια που εξετάζονται, επιλέχθηκαν, ο μεν Πειραιάς ως το μεγαλύτερο περιφερειακό λιμάνι της χώρας η δε Ύδρα ως ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα τουριστικά λιμάνια με δυνατότητες υπερτριπλασιασμού των αφιξαναχωρήσεων επισκεπτών στο μοναδικό νησί της πατρίδας μας χωρίς αυτοκίνητα και τσιμεντόδρομους.
Η σημασία της ανάπτυξης
Με την ολοκλήρωση του Τοπικού Σχεδίου ανάπτυξης του λιμανιού της Ύδρας (Local Action Plan) παρουσιάζονται τα στοιχεία κίνησης του λιμανιού όπου το 2010 στο νησί είχε περίπου 260.000 αφιξαναχωρήσεις, ενώ 15 χρόνια πριν το νησί έφτανε το 1.000.000 αφιξαναχωρήσεις.
Μέσα από το σχέδιο ανάπτυξης προκύπτει η σημασία και η δυνατότητα ανάπτυξης που δίνει για το νησί η κρουαζιέρα, το γιότινκ, οι θαλάσσιες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η τηλεματική ως κύρια μορφή υπηρεσιών του λιμανιού και η δρομολόγηση συμβατικού πλοίου, υδροπλάνων κ.λπ.
Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ο πρόεδρος του ΕΔΜΝ, Ελευθέριος Σ. Κεχαγιόγλου, δήλωσε ότι: «Είναι τιμή για εμάς η συμμετοχή μας σε ένα τόσο σημαντικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα. Η στρατηγική ανάπτυξης που προκύπτει από τη μελέτη μας μπορεί να δώσει σε μικρά ιδιαίτερα λιμάνια σαν της Ύδρας το εργαλείο ανάπτυξης που χρειάζεται το λιμάνι και η τοπική κοινωνία.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ:Ναυτεμπορική
Στην Ελλάδα μελετά ιδιαίτερα τη στρατηγική του Πειραιά αλλά και τις δυνατότητες ανάπτυξης του Λιμανιού της Ύδρας.
Στο συγκεκριμένο ευρωπαϊκό πρόγραμμα συμμετέχουν εταίροι από τις ευρωμεσογειακές χώρες Ιταλία, Ισπανία Γαλλία Κύπρο, Μάλτα, Κροατία και από την Ελλάδα το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών.
Από τα λιμάνια που εξετάζονται, επιλέχθηκαν, ο μεν Πειραιάς ως το μεγαλύτερο περιφερειακό λιμάνι της χώρας η δε Ύδρα ως ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα τουριστικά λιμάνια με δυνατότητες υπερτριπλασιασμού των αφιξαναχωρήσεων επισκεπτών στο μοναδικό νησί της πατρίδας μας χωρίς αυτοκίνητα και τσιμεντόδρομους.
Η σημασία της ανάπτυξης
Με την ολοκλήρωση του Τοπικού Σχεδίου ανάπτυξης του λιμανιού της Ύδρας (Local Action Plan) παρουσιάζονται τα στοιχεία κίνησης του λιμανιού όπου το 2010 στο νησί είχε περίπου 260.000 αφιξαναχωρήσεις, ενώ 15 χρόνια πριν το νησί έφτανε το 1.000.000 αφιξαναχωρήσεις.
Μέσα από το σχέδιο ανάπτυξης προκύπτει η σημασία και η δυνατότητα ανάπτυξης που δίνει για το νησί η κρουαζιέρα, το γιότινκ, οι θαλάσσιες εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η τηλεματική ως κύρια μορφή υπηρεσιών του λιμανιού και η δρομολόγηση συμβατικού πλοίου, υδροπλάνων κ.λπ.
Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ο πρόεδρος του ΕΔΜΝ, Ελευθέριος Σ. Κεχαγιόγλου, δήλωσε ότι: «Είναι τιμή για εμάς η συμμετοχή μας σε ένα τόσο σημαντικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα. Η στρατηγική ανάπτυξης που προκύπτει από τη μελέτη μας μπορεί να δώσει σε μικρά ιδιαίτερα λιμάνια σαν της Ύδρας το εργαλείο ανάπτυξης που χρειάζεται το λιμάνι και η τοπική κοινωνία.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ:Ναυτεμπορική