Ανακατατάξεις στα δρομολόγια Ασίας Ευρώπης όσον αφορά τα containers βλέπει η Macquarie με τους μικρότερους τους κλάδου να αποσύρονται μην αντέχοντας τις ισχυρές πιέσεις των μεγάλων που δεν είναι άλλοι από τις Maersk, MSC, CMA CGM, Cosco και China Shipping. Μόνο οι τρεις Ευρωπαίοι κατέχουν το 46% της αγοράς.
Σύμφωνα με νεώτερα στοιχεία απώλειες στα μερίδια τους εμφανίζουν ήδη οι Hanjin Shipping και Hapag-Lloyd, ενώ κέρδισε μερίδιο αγοράς η Zim.
Σύμφωνα με την Macquarie, παρά τις συγχωνεύεις και συνεργασίες η συγκεκριμένη διαδρομή παραμένει κορεσμένη και η κατάσταση θα παραμείνει έτσι τα επόμενα χρόνια, γεγονός που θα οδηγήσει τους μικρότερους σε αποχώρηση. Μεταξύ αυτών προβλέπεται να μην αντέξουν οι Pacific International Line, HDS Lines, Yang Ming και CSAV.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Σύμφωνα με νεώτερα στοιχεία απώλειες στα μερίδια τους εμφανίζουν ήδη οι Hanjin Shipping και Hapag-Lloyd, ενώ κέρδισε μερίδιο αγοράς η Zim.
Σύμφωνα με την Macquarie, παρά τις συγχωνεύεις και συνεργασίες η συγκεκριμένη διαδρομή παραμένει κορεσμένη και η κατάσταση θα παραμείνει έτσι τα επόμενα χρόνια, γεγονός που θα οδηγήσει τους μικρότερους σε αποχώρηση. Μεταξύ αυτών προβλέπεται να μην αντέξουν οι Pacific International Line, HDS Lines, Yang Ming και CSAV.
ΑΠΟ-theseanation.gr