Την τεράστια δεξαμενή εν δυνάμει Κινέζων επιβατών κρουαζιέρας, επιχειρεί να προσελκύσει η ελληνική βιομηχανία κρουαζιέρας. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας, 790.000 ήταν οι Κινέζοι τουρίστες που ταξίδεψαν εκτός Κίνας το 2009 για κρουαζιέρες. Ο αριθμός αυτός είναι κατά 20% αυξημένος σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αναφέρει άρθρο της κινεζικής ημερησίας “China Daily” που καταγράφει τα περιθώρια ανάπτυξης της κρουαζιέρας στην Κίνα.
Κατά τα δύο τελευταία χρόνια, τρεις είναι οι βασικές εταιρείες που έχουν επενδύσει στην κρουαζιέρα και έχουν τη βάση τους σε κινεζικά λιμάνια: Costa Cruises, Royal Caribbean και Star Cruises. Ουσιαστικά αποτελούν την πρώτη επιλογή των Κινέζων τουριστών.
Αναφορικά με την Ελλάδα, η Louis Hellenic Cruises έχει προγραμματίσει μέσα στο Νοέμβριο road show στο Πεκίνο, προκειμένου να αξιοποιήσει αυτή τη δεξαμενή τουριστών μετά και από τα θετικά μηνύματα που είχε τόσο από Κινέζους δημοσιογράφους που είχαν την ευκαιρία να φιλοξενηθούν εν πλω σε ένα από τα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια της και να απολαύσουν αυθεντική κρουαζιέρα στο Αιγαίο, όσο και από την αυξημένη ζήτηση και ενδιαφέρον από τουριστικά πρακτορεία.
Άλλωστε είναι η μοναδική εταιρία κρουαζιέρας που ξεκινά από τον Πειραιά και μπορεί να συνδυαστεί με επίσκεψη στην Αθήνα και ολιγοήμερη κρουαζιέρα με το πανόραμα όλων των γνωστών και δημοφιλών προορισμών στην Κίνα , όπως είναι η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Βέβαια “αγκάθι” για την ανάπτυξη της ζήτησης αλλά και της επισκεψιμότητας των Κινέζων, σύμφωνα με στελέχη της Louis Hellenic Cruises είναι το θέμα της έκδοσης βίζας και μάλιστα η έλλειψη ευελιξίας και από τους ελληνικές διπλωματικές αρχές ή γραφειοκρατικές διαδικασίες που λειτουργούν αποτρεπτικά για την τελική επιλογή διακοπών.
Του
Μηνά Τσαμόπουλου
για την ΑΞΙΑ
Μερική Αναδημοσίευση