Σημάδια ανάκαμψης στον τομέα των διαλύσεων


Η εμπιστοσύνη των τελικών αγοραστών (end buyers) δειλά-δειλά έδειξε κάποια σημάδια ανάκαμψης καθώς άρχισαν να υπάρχουν κάποιες προσφορές για νέα πλοία διαθέσιμα προς πώληση αλλά και από «αποθέματα» πλοίων από τους Cash Buyers.
Με τις τιμές σε όλη την αγορά των διαλύσεων και για όλους τους τύπους των πλοίων να βρίσκεται κάτω από τα $ 500 ανά τόνο αρκετοί τελικοί αγοραστές αποφάσισαν να πάρουν το ρίσκο και να προσφέρουν σε αυτές τις τιμές. Ελπίζουμε λοιπόν στο άμεσο μέλλον οι προσφορές αυτές να υλοποιηθούν και να καταγραφούν σαν κλεισίματα. Χαμηλός ήτανε ο όγκος των διαλύσεων την προηγούμενη εβδομάδα χωρίς να υπάρχει κανένα κλείσιμο σε tankers και η πλειοψηφία των διαλύσεων να αφορά πλοία ξηρού φορτίου και λίγα containers. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 347,995 DWT εκ των οποίων περίπου το 67% (234,256 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, και το 33% (113.739 DWT) Containers.

Η Ινδία όπως είχαμε αναφέρει και την προηγούμενη εβδομάδα, εκμεταλλεύτηκε την σύντομη σταθεροποίηση της ρουπίας και επέστρεψε στην αγορά, ιδιαίτερα όμως στα Containers. Γεγονός όμως είναι ότι η αγορά της Ινδίας χαρακτηρίζεται από νευρικότητα καθώς το νόμισμα της άρχισε και πάλι να δείχνει μία αστάθεια αλλά και από την εγχώρια πτώση των τιμών σιδήρου περίπου $ 6 ανά τόνο. Οι
τιμές κυμάνθηκαν από $ 465 - $ 495 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα, δηλαδή $ 5 πιο υψηλά από τις τιμές της προηγούμενης εβδομάδας.

Στο Πακιστάν, έχει αρχίσει και υπάρχει ενδιαφέρον από τελικούς αγοραστές καθώς τα τελευταία κλεισίματα γίνανε σε τιμές ελκυστικές για αυτούς και είναι έτοιμοι να αρπάξουν αυτή την ευκαιρία της πτώσης των τιμών καθώς οι Cash Buyers θέλουν να μειώσουν τα αποθεματικά τους και να προβούν σε νέες αγορές. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 460 - $ 485 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα .

Στο Μπαγκλαντές όλοι είναι σε αναμονή της ακροαματικής διαδικασίας που θα γίνει στις 14 Δεκεμβρίου. Το σίγουρο είναι ότι ακόμη και αν και το δικαστήριο είναι διατεθειμένο να δώσει παράταση στην λειτουργία των διαλυτηρίων, αυτό δεν πρόκειται να γίνει αν τα διαλυτήρια δεν τηρούν τους νέους κανόνες ασφάλειας των εργαζομένων που σίγουρα θα τεθούν.

Η Κίνα, συνεχίζει την ίδια τακτική του να μπορέσει να κλείσει όσα πιο πολλά πλοία μπορεί πριν την εορταστική περίοδο επωφελούμενη φυσικά από το Μπαγκλαντές που είναι κλειστό. Οι τιμές στην Κίνα κυμάνθηκαν από $ 395 - $ 415 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.



ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA






ΑΠΟ-marinews.gr

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.