Οι ελληνικές ναυτιλιακές αγόρασαν τέσσερα πλοία και έκαναν την αρχή για τη νέα χρονιά με επενδύσεις 83,4 εκατ. δολαρίων
Από τα 928 πλοία που όδευσαν στα διαλυτήρια τον προηγούμενο χρόνο, το 65% περίπου υπολογίζεται ότι ήταν πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Το 2010 για σκραπ πωλήθηκαν 260 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και 279 τάνκερ, δηλαδή υπήρχε μια ισορροπία μεταξύ των δύο βασικών τύπων πλοίων στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά. Σύμφωνα πάντα με την Allied Shipbroking το 2011 πωλήθηκαν 1.082 πλοία, ενώ το 2010 είχαν πωληθεί 1.259 μονάδες. Την προηγούμενη χρονιά άλλαξαν χέρια 515 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και 379 τάνκερ, ενώ το 2010 είχαν πωληθεί 626 πλοία ξηρού φορτίου και 360 τάνκερ. Στην πρώτη εργάσιμη εβδομάδα του 2012 άλλαξαν χέρια 22 πλοία συνολικής αξίας 208 εκατ. δολαρίων από τα οποία τα 18 απορροφήθηκαν από τα δέκα μεγαλύτερα ναυτιλιακά έθνη.
Στα διαλυτήρια πωλήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2011, συνολικά 928 πλοία χωρητικότητας 38 εκατ. τόνων σύμφωνα με τη χθεσινή ανάλυση της Allied Shipbroking. H μεσιτική εταιρεία εκτιμά ότι το 2012 οι ναυτιλιακές εταιρείες θα διατηρήσουν σε υψηλούς ρυθμούς τις πωλήσεις πλοίων τους για σκραπ με αποτέλεσμα να βελτιωθεί σημαντικά ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου στόλου.
Ξηρού φορτίου
Από τα 928 πλοία που όδευσαν στα διαλυτήρια τον προηγούμενο χρόνο, το 65% περίπου υπολογίζεται ότι ήταν πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Το 2010 για σκραπ πωλήθηκαν 260 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και 279 τάνκερ, δηλαδή υπήρχε μια ισορροπία μεταξύ των δύο βασικών τύπων πλοίων στη διεθνή ναυτιλιακή αγορά. Σύμφωνα πάντα με την Allied Shipbroking το 2011 πωλήθηκαν 1.082 πλοία, ενώ το 2010 είχαν πωληθεί 1.259 μονάδες. Την προηγούμενη χρονιά άλλαξαν χέρια 515 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και 379 τάνκερ, ενώ το 2010 είχαν πωληθεί 626 πλοία ξηρού φορτίου και 360 τάνκερ. Στην πρώτη εργάσιμη εβδομάδα του 2012 άλλαξαν χέρια 22 πλοία συνολικής αξίας 208 εκατ. δολαρίων από τα οποία τα 18 απορροφήθηκαν από τα δέκα μεγαλύτερα ναυτιλιακά έθνη.
Οι ελληνικές ναυτιλιακές αγόρασαν τέσσερα πλοία και έκαναν την αρχή για τη νέα χρονιά με επενδύσεις 83,4 εκατ. δολαρίων σε τρία πλοία ξηρού φορτίου και ένα τάνκερ.
ΑγορέςΟι Κινέζοι από την πλευρά τους έδειξαν και πάλι την προτίμησή τους στα πλοία ξηρού φορτίου έστω και με τις δύο αγορές πλοίων με τις οποίες εγκαινίασαν την επενδυτική τους δραστηριότητα για το 2012. Οι Βρετανοί έκαναν τις πρώτες τους κινήσεις με την αγορά δύο τάνκερ, ενώ Αμερικάνοι, Ελβετοί και Ρώσοι πλοιοκτήτες εμφανίζονται μεταξύ των δέκα μεγαλύτερων ναυτιλιακών εθνών με την αγορά ενός πλοίου.
ΑΠΟ-imerisia.gr