Σε αντίθεση με τους άλλους κλάδους, οι Έλληνες πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται στα containers δεν έχουν αντιμετωπίσει περιστατικά μη καταβολής ναύλων ή αιτημάτων δραστικών περικοπών.
Αυτό προκύπτει απ΄ όσα ανέφεραν σε τηλεδιάσκεψη της Capital Link τόσο ο κ. Κούστας της Danaos, ο κ. Αριστείδης Πίττας της Euroseas και ο κ. Δραγνής της Goldenport.
Όλοι επισήμαναν ότι δεν έχουν προβλήματα με τους ναυλωτές τους, καθώς οι πληρωμές γίνονται κανονικά.
Συμφώνησαν επίσης ότι οι μεγάλοι του κλάδου-που είναι και οι κυριότεροι ναυλωτές- είναι σε καλύτερη μοίρα απ’ ότι στην κρίση του 2009 και κάνουν ότι καλύτερο μπορούν ώστε να αποφύγουν τα χειρότερα.
Τέλος δεν πιστεύουν ότι οι παροπλισμοί θα φθάσουν τα επίπεδα του 2009.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr
Αυτό προκύπτει απ΄ όσα ανέφεραν σε τηλεδιάσκεψη της Capital Link τόσο ο κ. Κούστας της Danaos, ο κ. Αριστείδης Πίττας της Euroseas και ο κ. Δραγνής της Goldenport.
Όλοι επισήμαναν ότι δεν έχουν προβλήματα με τους ναυλωτές τους, καθώς οι πληρωμές γίνονται κανονικά.
Συμφώνησαν επίσης ότι οι μεγάλοι του κλάδου-που είναι και οι κυριότεροι ναυλωτές- είναι σε καλύτερη μοίρα απ’ ότι στην κρίση του 2009 και κάνουν ότι καλύτερο μπορούν ώστε να αποφύγουν τα χειρότερα.
Τέλος δεν πιστεύουν ότι οι παροπλισμοί θα φθάσουν τα επίπεδα του 2009.
ΠΗΓΗ-theseanation.gr