Η τελευταία εβδομάδα του μήνα κινήθηκε αρκετά ικανοποιητικά αν λάβουμε υπόψη ότι η Κίνα δεν συμμετείχε καθώς βρισκότανε σε εορταστική περίοδο για το Νέο Έτος.
Το Μπαγκλαντές ενώ λειτουργεί κανονικά συνεχίζει να αντιμετωπίζει τα γνωστά προβλήματα με την πρόσθετη επιβάρυνση φόρου του 5%, την αστάθεια του νομίσματος και την έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες.Η Ινδία έχει μπει δυναμικά πάλι στο παιχνίδι προσφέροντας ελκυστικές τιμές και σε μερικές περιπτώσεις για πλοία ξηρού φορτίου με καλό specification και ανταλλακτικά έφτασε να προσφέρει και $ 500/τόνο.
Αντίστοιχα και το Πακιστάν όπου για να μπορεί να ανταγωνιστεί την Ινδία ανέβασε και αυτό τις τιμές και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις εκτιμάται ότι πρόσφερε τιμές που δεν ανταποκρίνονται στην σημερινή αγορά.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 914,541 DWT εκ των οποίων περίπου το 55% (495,553 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 40% (372,746 DWT)
δεξαμενόπλοια, και το 5% (46,262 DWT) Containers και MPP’s.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κινήθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 485 - $ 505 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 475 - $ 500 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 470 - $ 495 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 420 - $ 440 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ-marinews.gr