Μέσα από προγράμματα των διευρωπαϊκών δικτύων και ειδικότερα από προγράμματα που ευνοούν τις συνδυασμένες μεταφορές ακόμη και τις επιβατικές πρόκειται να δοθεί λύση στο θέμα της επέκτασης του προαστιακού μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου.
Το θέμα επανέφερε στην επικαιρότητα αναφορά του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκη Βορίδη με αφορμή σχετική ερώτηση η οποία και αποκάλυψε ουσιαστικά τις προθέσεις του υπουργείου.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι με βάση τους αρχικούς σχεδιασμούς το έργο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί μέχρι το 2011 και με τις παρατάσεις το 2012 αλλά ουδέποτε «ξεκίνησε» να υλοποιείται καθώς στη συνέχεια υπήρξαν γραφειοκρατικές και άλλες εμπλοκές που εμπόδισαν την εκπόνηση των τελικών μελετών παρά το γεγονός ότι οι προμελέτες είχαν αποδείξει τη σημασία και βιωσιμότητα του εγχειρήματος για το ποίο μάλιστα είχαν τοποθετηθεί θετικά και πολιτικοί παράγοντες.
Επίσης αξίζει να υπενθυμιστεί ότι παράγοντες της ακτοπλοΐας από ετών είχαν σημειώσει ότι η έλευση του προαστιακού στο Λαύριο αλλά και του Μετρό που τώρα καταλήγουν στο αεροδρόμιο θα άλλαζε σημαντικά το χάρτη των ακτοπλοϊκών συνδέσεων καθώς από το Λαύριο τουλάχιστον οι ταχύπλοες και υπερταχύπλοες μονάδες του ακτοπλοϊκού στόλου θα μπορούσαν να καλύψουν τα νησιωτικά συγκροτήματα σε μικρότερο χρόνο και με σημαντική ακόμη και τότε εξοικονόμηση καυσίμων.
Η τελευταία διαπίστωση με βάση την με γεωμετρική αύξηση των τιμών των καυσίμων αποτελεί μείζονος σημασίας θέμα για την επιβίωση του κλάδου τα οικονομικά του οποίου είναι στο «κόκκινο».
ΠΗΓΗ:theseanation.gr
Το θέμα επανέφερε στην επικαιρότητα αναφορά του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκη Βορίδη με αφορμή σχετική ερώτηση η οποία και αποκάλυψε ουσιαστικά τις προθέσεις του υπουργείου.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι με βάση τους αρχικούς σχεδιασμούς το έργο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί μέχρι το 2011 και με τις παρατάσεις το 2012 αλλά ουδέποτε «ξεκίνησε» να υλοποιείται καθώς στη συνέχεια υπήρξαν γραφειοκρατικές και άλλες εμπλοκές που εμπόδισαν την εκπόνηση των τελικών μελετών παρά το γεγονός ότι οι προμελέτες είχαν αποδείξει τη σημασία και βιωσιμότητα του εγχειρήματος για το ποίο μάλιστα είχαν τοποθετηθεί θετικά και πολιτικοί παράγοντες.
Επίσης αξίζει να υπενθυμιστεί ότι παράγοντες της ακτοπλοΐας από ετών είχαν σημειώσει ότι η έλευση του προαστιακού στο Λαύριο αλλά και του Μετρό που τώρα καταλήγουν στο αεροδρόμιο θα άλλαζε σημαντικά το χάρτη των ακτοπλοϊκών συνδέσεων καθώς από το Λαύριο τουλάχιστον οι ταχύπλοες και υπερταχύπλοες μονάδες του ακτοπλοϊκού στόλου θα μπορούσαν να καλύψουν τα νησιωτικά συγκροτήματα σε μικρότερο χρόνο και με σημαντική ακόμη και τότε εξοικονόμηση καυσίμων.
Η τελευταία διαπίστωση με βάση την με γεωμετρική αύξηση των τιμών των καυσίμων αποτελεί μείζονος σημασίας θέμα για την επιβίωση του κλάδου τα οικονομικά του οποίου είναι στο «κόκκινο».
ΠΗΓΗ:theseanation.gr