Διαλύσεις: Οι τιμές έχουν πέσει κάτω από 40 δολ. τον τόνο


Ανεξαρτήτως της χώρας που δραστηριοποιείται στις διαλύσεις, όλες οι τιμές έχουν πέσει κάτω από τα $ 400 τον τόνο για τα πλοία ξηρού φορτίου ενώ για τα δεξαμενόπλοια μετά βίας πλησιάζουν τα $ 400 τον τόνο.


Αποτελεί γεγονός ότι οι τιμές που προσφέρει η Ινδία, είναι ακριβώς ίδιες με αυτές της Κίνας προβληματίζοντας ιδιαίτερα την ευρύτερη αγορά. 
Η μεταβλητότητα των τιμών του σιδήρου σε όλες τις αγορές αλλά και τα νομισματικά προβλήματα της Ινδίας με την ρουπία να χάνει συνέχεια έδαφος αποτελούν τα μεγαλύτερα εμπόδια για τις διαλύσεις τους τελευταίους περίπου 2 μήνες. 
Σαν αποτέλεσμα το ρίσκο που αντιμετωπίζουν οι Cash Buyers είναι αρκετά μεγάλο με αποτέλεσμα να μην δραστηριοποιούνται σχεδόν καθόλου ενώ οι πλοιοκτήτες, δεδομένου και των χαμηλών ναύλων, αρχίζουν και εκλογικεύονται αποδεχόμενοι τα νέα χαμηλότερα επίπεδα τιμών.

Στην Ινδία, η τεράστια αβεβαιότητα που επικρατεί αλλά και οι ζημιές που αποκόμισαν αρκετοί Cash Buyers από προηγούμενες πράξεις που βασιζόντουσαν σε καθαρή σπέκουλα έχει εξαλείψει οποιοδήποτε ενδιαφέρον για νέα κλεισίματα υπό τον φόβο ότι και οι End Buyers δεν πρόκειται αντίστοιχα να δείξουν κανένα ενδιαφέρον ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο περεταίρω πτώσης των τιμών από την ημερομηνία αγοράς μέχρι την ημερομηνία παράδοσης.

Το Πακιστάν, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα προσπάθησε να δραστηριοποιηθεί στην αγορά, με τα τεκταινόμενα σε όλες τις γειτονικές αγορές άρχισε και αυτό να αποτραβιέται από την αγορά προσπαθώντας να εντοπίσει και να διεκδικήσει μόνο ότι παρουσιαζότανε σαν ευκαιρία.

Το Μπαγκλαντές, ύστερα από την έκτακτη συνάντηση του Οργανισμού _ιαλύσεων της χώρας με θέμα την απότομη πτώση των τιμών, μερικοί τολμηροί αγοραστές άρχισαν πάλι να προσφέρουν σε ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι αρκετά πλοία είναι αγκυροβολημένα τα οποία οι Cash Buyers είχαν αγοράσει σε υψηλές τιμές και οι End Buyers προφασίζονται οποιαδήποτε δικαιολογία ώστε να ρίξουν τις τιμές.

Στην Κίνα, η ολοκλήρωση μερικών κλεισιμάτων δημιούργησε κάποια σταθερότητα στις τιμές. Η Κίνα ανέκαθεν αντιμετώπιζε πρόβλημα χωρητικότητας στον τομέα των διαλύσεων αλλά από τις αρχές του χρόνου κατάφερε να κλείσει αρκετά σημαντικό αριθμό πλοίων και μάλιστα τα διαλυτήρια που βρίσκονται στον Νότο έχουν κλείσει πλοία και για μελλοντικές παραδόσεις.

Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 1,183,465 DWT εκ των οποίων περίπου το 77% (908,452 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 14,5% (172,870 DWT) Tankers, και το 8.5% (102,143 DWT) Containers. 
Προς αποφυγή παρεξήγησης το ανωτέρω συνολικό νούμερο αντικατοπτρίζει πλοία που διαλύθηκαν και όχι πλοία που κλειστήκανε για διάλυση.

Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κινήθηκαν ως εξής:

Ινδία: Από $ 360 - $ 385 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

Πακιστάν: Από $ 370 - $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

Μπαγκλαντές: Από $ 380 - $ 400
για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα

Κίνα: Από $ 350 - $ 370 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.



ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
             marinews.gr

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.