Η Ινδία συνέχισε την έντονη δραστηριοποίηση
της ακολουθούμενη όπως πάντα από το Πακιστάν, όπου και στις δύο χώρες παρατηρήθηκε μία μικρή
άνοδος στις τιμές, ενώ τα προβλήματα χωρητικότητας στο Μπαγκλαντές συνεχίζονται
και η Κίνα σιγά-σιγά αρχίζει και μπαίνει πάλι στην αγορά.
Η ερώτηση είναι κατά πόσο θα μπορέσει η Ινδία
και το Πακιστάν να απορροφήσει το προσφερόμενο τονάζ και για πόσο διάστημα, χωρίς
την επαναδραστηριοποίηση της Κίνας και του Μπαγκλαντές.
Στην Ινδία, η ισχυροποίηση της ρουπίας, επανάφερε
τη θετική ψυχολογία που οδήγησε σε οριακή άνοδο των τιμών και στην επαναδραστηριοποίηση
των αγοραστών ιδιαίτερα στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Το Πακιστάν, στη συνήθη τακτική του, ακολούθησε
και αυτό με μικρή αύξηση των τιμών με αποτέλεσμα αρκετοί Cash Buyers να δρομολογούν
τα πλοία στο Πακιστάν αφού οι τιμές είναι πολύ κοντά σε αυτές της Ινδίας.
Το Μπαγκλαντές, δεν έχει συνέλθει ακόμη από
το πρόβλημα της υπέρ-προσφοράς τονάζ από το προηγούμενο διάστημα, και ουσιαστικά απέχει
από την αγορά αφού οι τιμές που προσφέρει μειώθηκαν λόγω της ανύπαρκτης ζήτησης από τους τελικούς
αγοραστές.
Η Κίνα, λόγω της εορταστικής περιόδου που
διήρκησε μία εβδομάδα απείχε από την αγορά, αλλά το θετικό είναι πως πριν την έναρξη της εορταστικής
περιόδου υπήρξε μία μικρή αύξηση στις τιμές, χτίζοντας προσδοκίες ότι σιγά-σιγά θα ξαναμπεί
στο παιχνίδι.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία
εβδομάδα ήτανε 1,046,343 DWT εκ των οποίων περίπου το 77% (807,770 DWT) ήτανε
πλοία ξηρού φορτίου, το 17% (172,173 DWT)Containers και το 6% (66,400) δεξαμενόπλοια.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια
κινήθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 400 - $
425 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 395 -
$ 420 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $
350 - $ 375 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 300 - $
320 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ:
Moundreas SA
ΑΠΟ-marinews.gr