Δραματική χαρακτηρίζει την κατάσταση που επικρατεί στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος το Διοικητικό Συμβούλιο του Βιομηχανικού Πάρκου Σχιστού, και ο Φορέας Διαχείρισης του Βιομηχανικού Πάρκου Σχιστού δηλώνει με ανακοίνωσή του ότι συμφωνεί με την επιστολή της Ομοσπονδίας Εργοδοτικών Ενώσεων Επιχειρήσεων Ναυπήγησης και Επισκευής Πλοίων Πειραιά προς τον υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Ευάγγ. Βενιζέλο, σχετικά με την αναγκαιότητα επαναλειτουργίας του εμπορικού τμήματος των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Ο Φορέας Διαχείρισης του Βιομηχανικού Πάρκου Σχιστού τονίζει ότι, αν και είναι γνωστό σε όλους ότι όλο και περισσότερες ναυτιλιακές επιχειρήσεις επιλέγουν για την επισκευή και το χτίσιμο των πλοίων τους τα ναυπηγεία γειτονικών χωρών, (όπως της Τουρκίας) ''καθώς τα ακριβά μεροκάματα, η καθυστέρηση στους χρόνους παράδοσης εξαιτίας των διαρκών κι αδικαιολόγητων απεργιακών κινητοποιήσεων και η μη λειτουργία του εμπορικού τμήματος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά επιφέρουν βαρύτατα πλήγματα στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων και των συναφών επιχειρήσεων του κλάδου''. Η κατάσταση αυτή όμως οδηγεί σε καθημερινά λουκέτα επιχειρήσεις του κλάδου της ναυπηγοεπισκευής από τον οποίο ζουν περισσότερες από 10.000 οικογένειες εργαζομένων κι εργοδοτών.
Ο Φορέας, τέλος, επισημαίνει την αναγκαιότητα άμεσης ενεργοποίησης της λειτουργίας της ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. καθώς και όλων των εμπλεκόμενων με τη ναυπηγοεπισκευή φορέων για τον συντονισμό της δράσης στα πλαίσια ανάκαμψης της ναυπηγοεπισκευής.
Κινητοποιήσεις
Πορεία προς το Yπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, και συγκέντρωση στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά έχουν προγραμματίσει για αύριο, στις 3 το μεσημέρι, οι εργατοτεχνίτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, διεκδικώντας δουλειά και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Οι εργάτες της Ζώνης ανάμεσα στ' άλλα ζητούν:
- Να ανοίξει τώρα το εμπορικό τμήμα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά –Όχι στην πρόθεση κυβέρνησης-ΕΕ για το 15ετές λουκέτο που βάζει ταφόπλακα και στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη– Να καταργηθεί "η κατάπτυστη διακρατική συμφωνία Ελλάδας - Κίνας για χρηματοδότηση Ελλήνων εφοπλιστών με 5 δισ. προκειμένου να φτιάξουν τα πλοία τους στα κινεζικά ναυπηγεία".
- Τη σύνδεση των τεράστιων πραγματικών αναγκών της χώρας για πλοία (ακτοπλοία - πολεμικό ναυτικό - θαλάσιες μεταφορές κ.λπ.) με τις παραγωγικές δυνατότητες της Ναυπηγικής Βιομηχανίας.
- Ενιαίο 100% δημόσιο φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας που θα σχεδιάζει, θα οργανώνει και θα υλοποιεί την παραγωγική διαδικασία.
Απο - http://www.dealnews.gr
Ο Φορέας Διαχείρισης του Βιομηχανικού Πάρκου Σχιστού τονίζει ότι, αν και είναι γνωστό σε όλους ότι όλο και περισσότερες ναυτιλιακές επιχειρήσεις επιλέγουν για την επισκευή και το χτίσιμο των πλοίων τους τα ναυπηγεία γειτονικών χωρών, (όπως της Τουρκίας) ''καθώς τα ακριβά μεροκάματα, η καθυστέρηση στους χρόνους παράδοσης εξαιτίας των διαρκών κι αδικαιολόγητων απεργιακών κινητοποιήσεων και η μη λειτουργία του εμπορικού τμήματος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά επιφέρουν βαρύτατα πλήγματα στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων και των συναφών επιχειρήσεων του κλάδου''. Η κατάσταση αυτή όμως οδηγεί σε καθημερινά λουκέτα επιχειρήσεις του κλάδου της ναυπηγοεπισκευής από τον οποίο ζουν περισσότερες από 10.000 οικογένειες εργαζομένων κι εργοδοτών.
Ο Φορέας, τέλος, επισημαίνει την αναγκαιότητα άμεσης ενεργοποίησης της λειτουργίας της ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. καθώς και όλων των εμπλεκόμενων με τη ναυπηγοεπισκευή φορέων για τον συντονισμό της δράσης στα πλαίσια ανάκαμψης της ναυπηγοεπισκευής.
Κινητοποιήσεις
Πορεία προς το Yπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, και συγκέντρωση στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά έχουν προγραμματίσει για αύριο, στις 3 το μεσημέρι, οι εργατοτεχνίτες της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, διεκδικώντας δουλειά και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Οι εργάτες της Ζώνης ανάμεσα στ' άλλα ζητούν:
- Να ανοίξει τώρα το εμπορικό τμήμα των ναυπηγείων Σκαραμαγκά –Όχι στην πρόθεση κυβέρνησης-ΕΕ για το 15ετές λουκέτο που βάζει ταφόπλακα και στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη– Να καταργηθεί "η κατάπτυστη διακρατική συμφωνία Ελλάδας - Κίνας για χρηματοδότηση Ελλήνων εφοπλιστών με 5 δισ. προκειμένου να φτιάξουν τα πλοία τους στα κινεζικά ναυπηγεία".
- Τη σύνδεση των τεράστιων πραγματικών αναγκών της χώρας για πλοία (ακτοπλοία - πολεμικό ναυτικό - θαλάσιες μεταφορές κ.λπ.) με τις παραγωγικές δυνατότητες της Ναυπηγικής Βιομηχανίας.
- Ενιαίο 100% δημόσιο φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας που θα σχεδιάζει, θα οργανώνει και θα υλοποιεί την παραγωγική διαδικασία.
Απο - http://www.dealnews.gr