Αιματηρές τείνουν να γίνουν οι πειρατικές επιθέσεις καθώς τούτο συνάγεται από τα στοιχεία των επιθέσεων που εξελίχθηκαν προς τα τα τέλη του 2010, στα οποία ήρθε και να προστεθεί άλλου ενός επεισοδίου.Το αιματηρό των επιθέσεων έχει αρχίσει να θορυβεί τους ειδικούς επί θεμάτων ασφαλείας, αλλά και φορείς της ναυτεργασίας, καθώς οι τελευταίοι βλέπουν να διαμορφώνεται τάση φόβου στα πληρώματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τάση αυτή, είχε απασχολήσει τους εμπειρογνώμονες που στα τέλη του περασμένου έτους έψαχναν απελπισμένα να διακριβώσουν εάν το κλείσιμο των πληρωμάτων στο “μπαλαούρο”, κατά τη διάρκεια πειρατικών επιθέσεων, ήταν η όχι αποτελεσματική μέθοδος.
Προς ώρας τίποτα δεν έχει απαντηθεί ούτε και έχει επιτευχθεί κάποιο πλαίσιο συμφωνίας μεταξύ αυτών που απαιτούν νέες και extreme μορφές προστασίας και εκείνων που απαιτούν πολιτική η στρατιωτική λύση σε μια περιοχή, όπου τα πολιτικό-κοινωνικό-στρατιωτικό-οικονομικά προβλήματα δημιουργούν τριβές και εντάσεις αλλά και τάσεις αποσταθεροποίησης.
Από την όλη κατάσταση πάντως ευνοημένες είναι οι εταιρείες οι οποίες έχουν επενδύσει στη σύγχρονη τεχνολογία αποτροπής πειρατικών επιθέσεων σε βαθμό που να μην αποκλείεται το προσεχές διάστημα σε πολλά newbuildings κι όχι μόνο να υπάρχουν στο στάνταρ εξοπλισμό και τέτοιες συσκευές.
Καθώς το πρόβλημα γιγαντώνεται, η ναυτιλιακή κοινότητα βρίσκεται απέναντι σε ένα αναπάντητο ερώτημα, αν δηλαδή θα συνεχίσει να “ανέχεται”, και μέχρι ποιου σημείου, οι πειρατές να τη χρησιμοποιούν σαν ATM, για την κατά περίπτωση “ανάληψη” λύτρων για την απελευθέρωση πληρωμάτων και φορτίων.
Απο το - http://www.theseanation.gr/news/shipping/provlimatismos-apo.htm
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τάση αυτή, είχε απασχολήσει τους εμπειρογνώμονες που στα τέλη του περασμένου έτους έψαχναν απελπισμένα να διακριβώσουν εάν το κλείσιμο των πληρωμάτων στο “μπαλαούρο”, κατά τη διάρκεια πειρατικών επιθέσεων, ήταν η όχι αποτελεσματική μέθοδος.
Προς ώρας τίποτα δεν έχει απαντηθεί ούτε και έχει επιτευχθεί κάποιο πλαίσιο συμφωνίας μεταξύ αυτών που απαιτούν νέες και extreme μορφές προστασίας και εκείνων που απαιτούν πολιτική η στρατιωτική λύση σε μια περιοχή, όπου τα πολιτικό-κοινωνικό-στρατιωτικό-οικονομικά προβλήματα δημιουργούν τριβές και εντάσεις αλλά και τάσεις αποσταθεροποίησης.
Από την όλη κατάσταση πάντως ευνοημένες είναι οι εταιρείες οι οποίες έχουν επενδύσει στη σύγχρονη τεχνολογία αποτροπής πειρατικών επιθέσεων σε βαθμό που να μην αποκλείεται το προσεχές διάστημα σε πολλά newbuildings κι όχι μόνο να υπάρχουν στο στάνταρ εξοπλισμό και τέτοιες συσκευές.
Καθώς το πρόβλημα γιγαντώνεται, η ναυτιλιακή κοινότητα βρίσκεται απέναντι σε ένα αναπάντητο ερώτημα, αν δηλαδή θα συνεχίσει να “ανέχεται”, και μέχρι ποιου σημείου, οι πειρατές να τη χρησιμοποιούν σαν ATM, για την κατά περίπτωση “ανάληψη” λύτρων για την απελευθέρωση πληρωμάτων και φορτίων.
Απο το - http://www.theseanation.gr/news/shipping/provlimatismos-apo.htm