Με μία διάταξη (άρθρο 22 παράγραφος 4) στο υπό κατάθεση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, για το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος επιδιώκεται να δοθεί λύση στο θέμα της απόσυρσης των πλοίων του Αγούδημου από το λιμάνι του Πειραιά. Ωστόσο το ερώτημα, τι θα γίνει με τα οφειλόμενα στο ΝΑΤ παραμένει.
Η διάταξη διευκρινίζει ότι ο αρμόδιος για την απομάκρυνση οργανισμός (στην περίπτωση των πλοίων του Αγούδημου είναι ο ΟΛΠ), μπορεί να προχωρήσει σε διαγωνισμό για εκποίηση όχι μόνο ναυαγίων αλλά και επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων.
Η διάταξη αναφέρει συγκεκριμένα ότι: 4. Στο τέλος της παραγράφου 6 του άρθρου 2 του ν. 2881/2001 (ΦΕΚ. 16 Α) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
΄΄Η αληθής έννοια της παρούσης παραγράφου είναι ότι ο Οργανισμός μπορεί να προβαίνει ταυτόχρονα με ενιαίο διαγωνισμό σε εκποίηση ενός ή περισσοτέρων ναυαγίων και επικινδύνων και επιβλαβών πλοίων που ανήκουν σε έναν ή διαφορετικούς ιδιοκτήτες, των οποίων οι κύριοι αρνούνται ή αδυνατούν να εκπληρώσουν την υποχρέωσή τους.΄΄
Απο το - http://www.theseanation.gr/news/ferries/diataksi-agoudimos.htm
Η διάταξη διευκρινίζει ότι ο αρμόδιος για την απομάκρυνση οργανισμός (στην περίπτωση των πλοίων του Αγούδημου είναι ο ΟΛΠ), μπορεί να προχωρήσει σε διαγωνισμό για εκποίηση όχι μόνο ναυαγίων αλλά και επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων.
Η διάταξη αναφέρει συγκεκριμένα ότι: 4. Στο τέλος της παραγράφου 6 του άρθρου 2 του ν. 2881/2001 (ΦΕΚ. 16 Α) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
΄΄Η αληθής έννοια της παρούσης παραγράφου είναι ότι ο Οργανισμός μπορεί να προβαίνει ταυτόχρονα με ενιαίο διαγωνισμό σε εκποίηση ενός ή περισσοτέρων ναυαγίων και επικινδύνων και επιβλαβών πλοίων που ανήκουν σε έναν ή διαφορετικούς ιδιοκτήτες, των οποίων οι κύριοι αρνούνται ή αδυνατούν να εκπληρώσουν την υποχρέωσή τους.΄΄
Απο το - http://www.theseanation.gr/news/ferries/diataksi-agoudimos.htm