Καθώς οι μαζικές αγορές των Ινδών τους προηγούμενους μήνες προκάλεσαν κορεσμό στα διαλυτήρια και
πτώση των τιμών προσφοράς κατά $30 περίπου, οι Κινέζοι συνέχισαν την επέλαση με άνοδο των τιμών και την
ανάδειξή τους πλέον σε ισοδύναμο παίκτη, οι δε Πακιστανοί προσαρμόζουν πάντα τις τιμές τους στα επίπεδα του ανταγωνισμού για τα πλοία που τους ενδιαφέρουν, το αποτέλεσμα είναι ότι βρισκόμαστε πάλι εμπρός σε μια
αγορά με τρείς κύριους παίκτες, παρά την συνεχιζόμενη απουσία του Bangladesh για τους γνωστούς
περιβαλλοντικούς /νομοθετικούς λόγους. Έτσι, ενώ οι προοπτικές ισχυρής ζήτησης και νέας ώθησης των τιμών
όταν επιστρέψει το Bangladesh είναι καλύτερες, εμφανίζονται οι τιμές τώρα σταθεροποιημένες στην περιοχή των $495/ldt για δεξαμενόπλοια και $450/ldt περίπου για ξηρό τονάζ.
Ο όγκος βέβαια των πωλήσεων δεν σημείωσε
κάποια ιδιαίτερη έξαρση, αλλά ο ετεροχρονισμός των στοιχείων δεν αντανακλά ακόμα την πλήρη επάνοδο των
Κινέζων από τις αργίες του Νέου Έτους.
Πουλήθηκε ικανοποιητικός μεν όγκος 316,000 DWT Bulkers αλλά μικρότερος του αναγκαίου εβδομαδιαίου ρυθμού για ελάφρυνση της υπερπροσφοράς τονάζ, 150,000 DWT Tankers και λίγα πάλι GC/Cont. 51,000 DWT.
ΑΠΟ-marinews.gr
πτώση των τιμών προσφοράς κατά $30 περίπου, οι Κινέζοι συνέχισαν την επέλαση με άνοδο των τιμών και την
ανάδειξή τους πλέον σε ισοδύναμο παίκτη, οι δε Πακιστανοί προσαρμόζουν πάντα τις τιμές τους στα επίπεδα του ανταγωνισμού για τα πλοία που τους ενδιαφέρουν, το αποτέλεσμα είναι ότι βρισκόμαστε πάλι εμπρός σε μια
αγορά με τρείς κύριους παίκτες, παρά την συνεχιζόμενη απουσία του Bangladesh για τους γνωστούς
περιβαλλοντικούς /νομοθετικούς λόγους. Έτσι, ενώ οι προοπτικές ισχυρής ζήτησης και νέας ώθησης των τιμών
όταν επιστρέψει το Bangladesh είναι καλύτερες, εμφανίζονται οι τιμές τώρα σταθεροποιημένες στην περιοχή των $495/ldt για δεξαμενόπλοια και $450/ldt περίπου για ξηρό τονάζ.
Ο όγκος βέβαια των πωλήσεων δεν σημείωσε
κάποια ιδιαίτερη έξαρση, αλλά ο ετεροχρονισμός των στοιχείων δεν αντανακλά ακόμα την πλήρη επάνοδο των
Κινέζων από τις αργίες του Νέου Έτους.
Πουλήθηκε ικανοποιητικός μεν όγκος 316,000 DWT Bulkers αλλά μικρότερος του αναγκαίου εβδομαδιαίου ρυθμού για ελάφρυνση της υπερπροσφοράς τονάζ, 150,000 DWT Tankers και λίγα πάλι GC/Cont. 51,000 DWT.
ΑΠΟ-marinews.gr