Στάση αναμονής τηρούν τις τελευταίες μέρες οι Ελληνες εφοπλιστές σε σχέση με την αγορά ή την παραγγελία νέων πλοίων.
Οπως παρατηρεί σε ανάλυσή της η Golden Destiny, περιμένουν να διαπιστώσουν σε ποια κατεύθυνση θα κινηθούν οι ναυλαγορές έως το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2011 και να αποφασίσουν ανάλογα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του ελληνικού μεσιτικού γραφείου, οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στη διάρκεια του Ιανουαρίου προχώρησαν στην αγορά 16 πλοίων συνολικής αξίας 353,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Κυρίως επένδυσαν σε πλοία μεταφοράς κοντέινερ μέσω της αγοράς οκτώ τέτοιων μονάδων συνολικής αξίας 179 εκατ. τόνων ενώ απέκτησαν και έξι τάνκερ συνολικής αξίας 150,5 εκατ. τόνων. Διεθνώς τον Ιανουάριο άλλαξαν χέρια 104 πλοία αξίας 1,470 δισ. δολ.
Ανοδος
Στο μεταξύ το τέλος των εορτών για το νέο έτος στην Κίνα, συνέβαλε στην απότομη άνοδο των ναύλων παρά το γεγονός ότι στα λιμάνια της έχουν δημιουργηθεί μεγάλα αποθέματα σε σιδηρομετάλλευμα. Οι ναύλοι των panamax στη spot αγορά αυξήθηκαν κατά 20% ενώ τα ημερήσια κέρδη τους στις χρονοναυλώσεις αυξήθηκαν έως 931 δολάρια. Πάντως τα επίπεδα των ναύλων στην spot αγορά παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα ενώ στα capesize βρίσκονται κάτω από τα ημερήσια έξοδα των πλοίων εξαιτίας της εισόδου στην αγορά νεότευκτων μονάδων.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ημερησία
Οπως παρατηρεί σε ανάλυσή της η Golden Destiny, περιμένουν να διαπιστώσουν σε ποια κατεύθυνση θα κινηθούν οι ναυλαγορές έως το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2011 και να αποφασίσουν ανάλογα.
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία του ελληνικού μεσιτικού γραφείου, οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στη διάρκεια του Ιανουαρίου προχώρησαν στην αγορά 16 πλοίων συνολικής αξίας 353,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Κυρίως επένδυσαν σε πλοία μεταφοράς κοντέινερ μέσω της αγοράς οκτώ τέτοιων μονάδων συνολικής αξίας 179 εκατ. τόνων ενώ απέκτησαν και έξι τάνκερ συνολικής αξίας 150,5 εκατ. τόνων. Διεθνώς τον Ιανουάριο άλλαξαν χέρια 104 πλοία αξίας 1,470 δισ. δολ.
Ανοδος
Στο μεταξύ το τέλος των εορτών για το νέο έτος στην Κίνα, συνέβαλε στην απότομη άνοδο των ναύλων παρά το γεγονός ότι στα λιμάνια της έχουν δημιουργηθεί μεγάλα αποθέματα σε σιδηρομετάλλευμα. Οι ναύλοι των panamax στη spot αγορά αυξήθηκαν κατά 20% ενώ τα ημερήσια κέρδη τους στις χρονοναυλώσεις αυξήθηκαν έως 931 δολάρια. Πάντως τα επίπεδα των ναύλων στην spot αγορά παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα ενώ στα capesize βρίσκονται κάτω από τα ημερήσια έξοδα των πλοίων εξαιτίας της εισόδου στην αγορά νεότευκτων μονάδων.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ημερησία