H συμβολή της προστιθέμενης αξίας του συνόλου της ελληνικής ναυτιλίας στη συνολική προστιθέμενη αξία της ελληνικής οικονομίας αυξήθηκε από 2,4% το 2000 σε 5,3% το 2008 και 4,0% το 2009.
Αυτό αναφέρουν στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής τα οποία περιλαμβάνει το εβδομαδιαίο οικονομικό δελτίο της Alpha Bank σε ειδική αναφορά του στη ναυτιλία.
Επίσης το Δελτίο εκτιμά ότι το 2011 και το 2012 θα συνεχισθεί ο εκσυγχρονισμός και η άνοδος του αριθμού των πλοίων των Ελλήνων, λόγω των αυξημένων παραγγελιών που παρατηρούνται από το 2008 και μετά, καθώς και της ανάκαμψης του όγκου του διεθνούς εμπορίου.
Η Alpha Bank σημειώνει ότι συνεχίσθηκε και το 2010 η άνοδος της χωρητικότητας τού υπό ελληνική σημαία εμπορικού στόλου.
Η χωρητικότητα των πλοίων ελληνικού νηολογίου ανήλθε το Δεκέμβριο του 2010 στους 43.087 χιλ. κοχ, έναντι 41.359 χιλ. τον Δεκέμβριο του 2009, 39.156,2 το 2008 και 27.328 χιλ το 2000.
Η εξέλιξη αυτή δείχνει τη συνέχεια της δυναμικής ανάπτυξης της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας, η οποία διαχειρίζεται εποικοδομητικά και αξιοποιεί τις διεθνείς οικονομικές κρίσεις, τονίζεται στο Δελτίο.
Τέλος η μέση ηλικία του υπό ελληνική σημαία στόλου ήταν στα 10,7 έτη το Δεκέμβριο του 2010 (σχεδόν το 30% του στόλου έχει ηλικία κάτω των 10 ετών), έναντι 17 έτη το 2000 και είναι μικρότερη τόσο του παγκόσμιου (15 έτη) όσο και του ελληνόκτητου στόλου (13 έτη).
Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στις σημαντικές επενδύσεις που εξακολουθούν να πραγματοποιούνται σε σύγχρονα εμπορικά πλοία υπό ελληνική σημαία.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Αυτό αναφέρουν στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής τα οποία περιλαμβάνει το εβδομαδιαίο οικονομικό δελτίο της Alpha Bank σε ειδική αναφορά του στη ναυτιλία.
Επίσης το Δελτίο εκτιμά ότι το 2011 και το 2012 θα συνεχισθεί ο εκσυγχρονισμός και η άνοδος του αριθμού των πλοίων των Ελλήνων, λόγω των αυξημένων παραγγελιών που παρατηρούνται από το 2008 και μετά, καθώς και της ανάκαμψης του όγκου του διεθνούς εμπορίου.
Η Alpha Bank σημειώνει ότι συνεχίσθηκε και το 2010 η άνοδος της χωρητικότητας τού υπό ελληνική σημαία εμπορικού στόλου.
Η χωρητικότητα των πλοίων ελληνικού νηολογίου ανήλθε το Δεκέμβριο του 2010 στους 43.087 χιλ. κοχ, έναντι 41.359 χιλ. τον Δεκέμβριο του 2009, 39.156,2 το 2008 και 27.328 χιλ το 2000.
Η εξέλιξη αυτή δείχνει τη συνέχεια της δυναμικής ανάπτυξης της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας, η οποία διαχειρίζεται εποικοδομητικά και αξιοποιεί τις διεθνείς οικονομικές κρίσεις, τονίζεται στο Δελτίο.
Τέλος η μέση ηλικία του υπό ελληνική σημαία στόλου ήταν στα 10,7 έτη το Δεκέμβριο του 2010 (σχεδόν το 30% του στόλου έχει ηλικία κάτω των 10 ετών), έναντι 17 έτη το 2000 και είναι μικρότερη τόσο του παγκόσμιου (15 έτη) όσο και του ελληνόκτητου στόλου (13 έτη).
Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στις σημαντικές επενδύσεις που εξακολουθούν να πραγματοποιούνται σε σύγχρονα εμπορικά πλοία υπό ελληνική σημαία.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική