Επανέρχεται στο προσκήνιο το contango, δηλαδή η ναύλωση δεξαμενόπλοιων για αποθήκευση φορτίων, ωστόσο αυτή την φορά οι σχετικές ναυλώσεις αφορούν κυρίως προϊόντα πετρελαίου και όχι τόσο το αργό, γεγονός που δείχνει πως οι εταιρείες εμπορίας στον κλάδο περιμένουν άνοδο τιμών και σπεύδουν να επωφεληθούν.
Μέσα σε μία εβδομάδα ναυλώθηκαν πέντε δεξαμενόπλοια.
H Vitol ναύλωσε τα Ellie Lady προς 15.750 δολάρια ημερησίως και τα SKS Dee και Galway προς 16.000-17.000 δολ. για τουλάχιστον δύο μήνες. Η Hetco ναύλωσε το Surveta προς 15.750 και η Noble το Paramaount Halifax.
Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς πλοία για ανάλογες ναυλώσεις ψάχνουν οι BP και η KOCH.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Μέσα σε μία εβδομάδα ναυλώθηκαν πέντε δεξαμενόπλοια.
H Vitol ναύλωσε τα Ellie Lady προς 15.750 δολάρια ημερησίως και τα SKS Dee και Galway προς 16.000-17.000 δολ. για τουλάχιστον δύο μήνες. Η Hetco ναύλωσε το Surveta προς 15.750 και η Noble το Paramaount Halifax.
Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς πλοία για ανάλογες ναυλώσεις ψάχνουν οι BP και η KOCH.
ΑΠΟ-theseanation.gr