Σε προχωρημένες συζητήσεις με την KLC βρίσκεται η Eagle Bulk, για την τύχη των 13 φορτηγών της, τα οποία έχει ναυλωμένα και για τα οποία ο κορεατικός κολοσσός, χρωστά 7.3 εκ. δολάρια.
Στο τραπέζι έχει πέσει η πρόταση τα πλοία να απαλλαγούν από την ναύλωση και να απασχοληθούν στην ελεύθερη αγορά μέχρι να καταβληθούν τα χρωστούμενα.
Αυτό όμως πρέπει να γίνει με δικαστική πλέον απόφαση. Ανάμεσα στα πλοία και το νεότευκτο Supramax “Nighthawk”.
Άνευ μεγάλης σημασίας χαρακτηρίζει την εξέλιξη αυτή η JP Morgan, που αν και θεωρεί θετικό το ότι η Eagle προσπαθεί να προστατέψει τα συμφέροντα της, και να μειώσει τις ζημιές της, εν τούτοις η απασχόληση των πλοίων στην ελεύθερη αγορά ειδικά αυτήν την εποχή, ουσιαστικά δεν έχει να προσφέρει και πολλά.
Αντίθετα τα πλοία της είναι ναυλωμένα στην KLC μεταξύ 17.000 και 18.000 δολαρίων την ώρα που η ελεύθερη αγορά προσφέρει μόνο 12.000.
Πάντως η εταιρεία διαθέτει ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια ώστε να αντιμετωπίσει τις όποιες αρνητικές επιπτώσεις, σημειώνουν οι αναλυτές της JP Morgan.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Στο τραπέζι έχει πέσει η πρόταση τα πλοία να απαλλαγούν από την ναύλωση και να απασχοληθούν στην ελεύθερη αγορά μέχρι να καταβληθούν τα χρωστούμενα.
Αυτό όμως πρέπει να γίνει με δικαστική πλέον απόφαση. Ανάμεσα στα πλοία και το νεότευκτο Supramax “Nighthawk”.
Άνευ μεγάλης σημασίας χαρακτηρίζει την εξέλιξη αυτή η JP Morgan, που αν και θεωρεί θετικό το ότι η Eagle προσπαθεί να προστατέψει τα συμφέροντα της, και να μειώσει τις ζημιές της, εν τούτοις η απασχόληση των πλοίων στην ελεύθερη αγορά ειδικά αυτήν την εποχή, ουσιαστικά δεν έχει να προσφέρει και πολλά.
Αντίθετα τα πλοία της είναι ναυλωμένα στην KLC μεταξύ 17.000 και 18.000 δολαρίων την ώρα που η ελεύθερη αγορά προσφέρει μόνο 12.000.
Πάντως η εταιρεία διαθέτει ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια ώστε να αντιμετωπίσει τις όποιες αρνητικές επιπτώσεις, σημειώνουν οι αναλυτές της JP Morgan.
ΑΠΟ-theseanation.gr