Τριάντα και όχι είκοσι, θηριώδη containers των 18.000 teu (ULCS) σκοπεύει να ναυπηγήσει η Maesrk, καθώς το δικαίωμα ναυπήγησης είναι για είκοσι και όχι για δέκα πλοία όπως αρχικά είχε διαρρεύσει.
Εάν ολοκληρωθεί το ναυπηγικό αυτό πρόγραμμα, η επένδυση θα αγγίξει τα 5.7 δισ. δολάρια.
Το τοπίο αλλάζει πλέον ριζικά στον κλάδο καθώς τα 30 αυτά πλοία σύμφωνα με την AlphaLiner δεν μπορούν να περάσουν από το ανακατασκευασμένο κανάλι του Παναμά, οπότε θα απασχοληθούν στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης, ενώ δεν θα υπάρξει πρόβλημα για την εξυπηρέτηση τους καθώς τα λιμάνια έχουν εκσυγχρονιστεί.
Σύμφωνα με το ίδιο σημείωμα, το σύνολο των ULCS ( 14.000-18.000) που είναι εν ενεργεία ή ναυπηγούνται φθάνει τα 58 και σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν άλλα 110 των 12.500-13.100 teus, τα οποία ωστόσο έχουν διαστάσεις που τους επιτρέπει την διέλευση από το κανάλι.
Ως εκ τούτου η αναδιάρθρωση των γραμμών θεωρείται κάτι περισσότερο από βέβαια και θα επηρεάσει κυρίως τις μικρότερες κατηγορίες.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Εάν ολοκληρωθεί το ναυπηγικό αυτό πρόγραμμα, η επένδυση θα αγγίξει τα 5.7 δισ. δολάρια.
Το τοπίο αλλάζει πλέον ριζικά στον κλάδο καθώς τα 30 αυτά πλοία σύμφωνα με την AlphaLiner δεν μπορούν να περάσουν από το ανακατασκευασμένο κανάλι του Παναμά, οπότε θα απασχοληθούν στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης, ενώ δεν θα υπάρξει πρόβλημα για την εξυπηρέτηση τους καθώς τα λιμάνια έχουν εκσυγχρονιστεί.
Σύμφωνα με το ίδιο σημείωμα, το σύνολο των ULCS ( 14.000-18.000) που είναι εν ενεργεία ή ναυπηγούνται φθάνει τα 58 και σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν άλλα 110 των 12.500-13.100 teus, τα οποία ωστόσο έχουν διαστάσεις που τους επιτρέπει την διέλευση από το κανάλι.
Ως εκ τούτου η αναδιάρθρωση των γραμμών θεωρείται κάτι περισσότερο από βέβαια και θα επηρεάσει κυρίως τις μικρότερες κατηγορίες.
ΑΠΟ-theseanation.gr