Με στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους αλλά και την αύξηση των εσόδων της, η ΟΛΘ ΑΕ “τρέχει” τη διαδικασία παραχώρησης διαχείρισης σε ιδιώτες, των δύο υπαίθριων χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων εντός της ζώνης του λιμένα, συνολικής δυναμικότητας 595 θέσεων.
Η απόφαση έχει ήδη ληφθεί σε επίπεδο διοίκησης και μετά τις 24 Φεβρουαρίου αναμένεται να ξεκινήσει ο δημόσιος διεθνής μειοδοτικός διαγωνισμός, με
ανοικτή διαδικασία, προκειμένου να αναδειχτεί ανάδοχος διαχειριστής.
Κύριο κριτήριο ανάθεσης στην τριετή, κατά την προτεινόμενη εκδοχή, σύμβαση θα είναι η χαμηλότερη τιμή αλλά και η ανάπτυξη, από την πλευρά του αναδόχου, παράλληλων έργων υποδομής που ενδεχομένως χρειαστούν.
Ελάχιστο εγγυημένο ποσό είσπραξης από τους δύο σταθμούς έχει οριστεί αυτό του 1,4 εκατ. ευρώ.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Η απόφαση έχει ήδη ληφθεί σε επίπεδο διοίκησης και μετά τις 24 Φεβρουαρίου αναμένεται να ξεκινήσει ο δημόσιος διεθνής μειοδοτικός διαγωνισμός, με
ανοικτή διαδικασία, προκειμένου να αναδειχτεί ανάδοχος διαχειριστής.
Κύριο κριτήριο ανάθεσης στην τριετή, κατά την προτεινόμενη εκδοχή, σύμβαση θα είναι η χαμηλότερη τιμή αλλά και η ανάπτυξη, από την πλευρά του αναδόχου, παράλληλων έργων υποδομής που ενδεχομένως χρειαστούν.
Ελάχιστο εγγυημένο ποσό είσπραξης από τους δύο σταθμούς έχει οριστεί αυτό του 1,4 εκατ. ευρώ.
ΑΠΟ-theseanation.gr