Δίδυμο εξελίξεων αναμένεται πριν από το Πάσχα στον ΟΛΘ. Στις 29 Μαρτίου αποσφραγίζονται οι προσφορές του διεθνούς διαγωνισμού για την πρόσληψη εξωτερικού συμβούλου που θα εκπονήσει το master plan για την ανάπτυξη του λιμανιού στα επόμενα χρόνια, ενώ στις αρχές Απριλίου πρόκειται να δημοπρατηθεί και το έργο δημιουργίας μαρίνας υποδοχής 250 σκαφών αναψυχής, στον πρώτο προβλήτα.
Σε ό,τι αφορά το διαγωνισμό για τον εξωτερικό σύμβουλο, ο οποίος θα αναλάβει την εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου όπως και master plan για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επισημάνθηκε από τον πρόεδρο και δ/νοντα σύμβουλο κ. Αγγελούδη ότι δόθηκε 20ήμερη παράταση στην προθεσμία κατάθεσης προσφορών (σ.σ κανονικά έληγε χθες), κατόπιν αιτήματος περισσοτέρων του ενός ενδιαφερόμενων. Ζήτησαν παράταση, προκειμένου να μεταφράσουν έγγραφα και να προωθήσουν πιστοποιήσεις, για λογαριασμό ξένων εταίρων.
Εκτός από το business plan και το master plan, ο εξωτερικός σύμβουλος θα αναλάβει τη διατύπωση προτάσεων για την αύξηση της διακίνησης του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, αλλά και εισηγήσεων για την αξιοποίηση των ακινήτων του Οργανισμού (σ.σ. ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,3 εκατ. ευρώ).
Πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώθηκαν από τον ΟΛΘ, θέλουν μεταξύ των ενδιαφερομένων και υποψηφίων αναδόχων, να περιλαμβάνονται τράπεζες και εταιρείες συμβούλων, όπως: Εθνική, Πειραιώς, Ernst & Young, Kantor και Grant Thorton.
Σε ό,τι αφορά το έργο της μαρίνας, εντός της επόμενης εβδομάδας αναμένεται να κατατεθεί προς έγκριση στο αρμόδιο υπουργείο το αίτημα χωροθέτησής της, με προοπτική ο ΟΛΘ να μπορέσει να δημοπρατήσει το έργο μέχρι τις αρχές Απριλίου.
Σε ό,τι αφορά την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η διοίκηση του ΟΛΘ έχει ήδη κλείσει συναντήσεις με 7-8 μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού, στην έκθεση «Cruise Shipping» που θα γίνει στο Μαϊάμι.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: ΑΝΝΗ ΚΑΡΟΛΙΔΟΥ - akarol@naftemporiki.gr
για τη Ναυτεμπορική
Σε ό,τι αφορά το διαγωνισμό για τον εξωτερικό σύμβουλο, ο οποίος θα αναλάβει την εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου όπως και master plan για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επισημάνθηκε από τον πρόεδρο και δ/νοντα σύμβουλο κ. Αγγελούδη ότι δόθηκε 20ήμερη παράταση στην προθεσμία κατάθεσης προσφορών (σ.σ κανονικά έληγε χθες), κατόπιν αιτήματος περισσοτέρων του ενός ενδιαφερόμενων. Ζήτησαν παράταση, προκειμένου να μεταφράσουν έγγραφα και να προωθήσουν πιστοποιήσεις, για λογαριασμό ξένων εταίρων.
Εκτός από το business plan και το master plan, ο εξωτερικός σύμβουλος θα αναλάβει τη διατύπωση προτάσεων για την αύξηση της διακίνησης του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, αλλά και εισηγήσεων για την αξιοποίηση των ακινήτων του Οργανισμού (σ.σ. ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,3 εκατ. ευρώ).
Πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώθηκαν από τον ΟΛΘ, θέλουν μεταξύ των ενδιαφερομένων και υποψηφίων αναδόχων, να περιλαμβάνονται τράπεζες και εταιρείες συμβούλων, όπως: Εθνική, Πειραιώς, Ernst & Young, Kantor και Grant Thorton.
Σε ό,τι αφορά το έργο της μαρίνας, εντός της επόμενης εβδομάδας αναμένεται να κατατεθεί προς έγκριση στο αρμόδιο υπουργείο το αίτημα χωροθέτησής της, με προοπτική ο ΟΛΘ να μπορέσει να δημοπρατήσει το έργο μέχρι τις αρχές Απριλίου.
Σε ό,τι αφορά την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η διοίκηση του ΟΛΘ έχει ήδη κλείσει συναντήσεις με 7-8 μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού, στην έκθεση «Cruise Shipping» που θα γίνει στο Μαϊάμι.
ΑΠΟ-marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: ΑΝΝΗ ΚΑΡΟΛΙΔΟΥ - akarol@naftemporiki.gr
για τη Ναυτεμπορική