ΟΛΠ: «Φιλική διευθέτηση» για τις «γκρίζες ζώνες»

Στη διαδικασία της «φιλικής διευθέτησης» παραπέμπει ο ΟΛΠ για τις «γκρίζες ζώνες» που έχει εντοπίσει τους τελευταίους μήνες στην υλοποίηση της σύμβασης παραχώρησης την οποία είχε υπογράψει η προηγούμενη διοίκησή του με τον όμιλο της Cosco για τον εμπορευματικό σταθμό του Πειραιά. Προηγήθηκαν προσπάθειες να εξευρεθούν λύσεις στην κοινή επιτροπή που λειτουργεί μεταξύ του ελληνικού οργανισμού και του κινεζικού ομίλου όμως, όπως φαίνεται τελικά, δεν κατέληξαν σε κανένα αποτέλεσμα.

Εξουσιοδότηση
Σύμφωνα με πληροφορίες το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού εξουσιοδότησε χθες τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Ανωμερίτη να συζητήσει με την Cosco: την πορεία υλοποίησης της επένδυσής της στην προβλήτα ΙΙΙ με σημείο αιχμής το ποιος θα επωμιστεί το κόστος μεταφοράς της προβλήτας πετρελαιοειδών από την περιοχή, την υπογραφή νέας σύμβασης συνεργασίας μεταξύ ΟΛΠ - MSC και το αίτημα της Cosco να μην καταβάλει μέρος του ετήσιου μισθώματος για την περίοδο του 2010.

Η κινεζική πλευρά επικαλείται λόγους μη ομαλής λειτουργίας του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων κατά τη διάρκεια των ημερών που ήταν σε εξέλιξη απεργιακές κινητοποιήσεις εκ μέρους των ιδιοκτητών φορτηγών και των τελωνειακών. Η διαδικασία της «φιλικής διευθέτησης» σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης θα διαρκέσει επτά μέρες και εφόσον οι δύο πλευρές δεν φθάσουν σε συμφωνία, τότε όλα αυτά τα θέματα θα παραπεμφθούν σε διαιτησία που θα εξελιχθεί στον Πειραιά με βάση όμως τους κανονισμούς του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου.

Πρόκειται για μια διαδικασία που προβλέπεται να διαρκέσει ένα εξάμηνο. Πηγές του ΟΛΠ σημειώνουν ότι οργανισμός και ΣΕΠ (Cosco) βρίσκονται σε συνεχείς διαπραγματεύσεις για τη σύμβαση παραχώρησης, καθώς το σχετικό κείμενο είναι γεμάτο «γκρίζες ζώνες» που δημιουργούν πολλά προβλήματα. Σχετικά με τη συνεργασία ΟΛΠ - MSC, την εταιρεία που έως το 2005 ήταν ο μεγαλύτερος πελάτης του οργανισμού, η Cosco ζητά από τον οργανισμό να μην προχωρήσει σε καμία νέα συμφωνία μαζί της για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.

Η σύμβαση
Η κινεζική πλευρά υποστηρίζει ότι η σύμβαση της MSC της ανήκει με βάση τη σύμβαση παραχώρησης και πρέπει να υλοποιηθεί από την ίδια, στη διαφορετική περίπτωση απειλεί με νομικά μέτρα. Η MSC έχει καταγγείλει αυτή τη σύμβαση, ενώ έχει προτείνει στον ΟΛΠ συνεργασία για τη διακίνηση 150.000 εμπορευματοκιβωτίων σε ετήσια βάση από την προβλήτα Ι, η οποία παραμένει στη διαχείρισή του. Η εξεύρεση φορτίων σε αυτή τη χρονική στιγμή είναι ζωτικής σημασίας, καθώς τα in transit εμπορευματοκιβώτια έχουν στην κυριολεξία εξαφανιστεί από το λιμάνι του Πειραιά.


Της Αγγελικής Καλλή για την Ημερησία










ΑΠΟ-marinews.gr

Geo & Art Boutique Hotel

Geo & Art Boutique Hotel
Geo & Art Boutique Hotel αποτελείται από νεόκτιστα δωμάτια, προσφέροντας κομψό σχεδιασμό και ποιοτική διαμονή. Σε μια προνομιακή τοποθεσία στη Χιμάρα 50 μέτρα από το κέντρο, μόλις μια ανάσα μακριά από τις παραλίες, το ξενοδοχείο μας είναι μια θαυμάσια επιλογή για διακοπές για όσους επιθυμούν να απολαύσουν τον τρόπο ζωής της Χιμάρας και οπλοκατοχής και πεντακάθαρες παραλίες του. Η πανοραμική θέα προς τη θάλασσα και το κέντρο της Χειμάρας από το δωμάτιο είναι εκθαμβωτική, αν ημέρας ή της νύχτας, ενώ η εσωτερική διακόσμηση του ξενοδοχείου προσθέτει ένα ιδιαίτερο στυλ. Αυτό που θέλουμε είναι να προσφέρει στους ταξιδιώτες μια όαση ηρεμίας και χαλάρωσης.