Σχέδια: Αύξηση της ρευστότητας για την αγορά πλοίων
Η Paragon Shipping ελέγχει ένα στόλο από έντεκα πλοία.
Δεν θα καταβάλει μέρισμα η Paragon Shipping αν και ανακοίνωσε το 15ο στη σειρά κερδοφόρο τρίμηνο, καθώς στοχεύει στην αύξηση της ρευστότητάς της, προκειμένου να αξιοποιήσει ευκαιρίες που παρατηρούνται στην αγορά.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στο NYSE ναυτιλιακής εταιρείας, Μιχάλης Μποδούρογλου, οι αξίες των πλοίων έχουν πιεσθεί και η εταιρεία αποφάσισε να μην διανείμει μέρισμα, προκειμένου να αξιοποιήσει ρευστά διαθέσιμα για την αγορά πλοίων.
Σύμφωνα με τον κ. Μποδούρογλου η αύξηση της ρευστότητας είναι κρίσιμο στοιχείο, προκειμένου η εταιρεία να επωφεληθεί από τις χαμηλές αξίες πλοίων που διαμορφώνονται στο ξηρό φορτίο.
Χαμηλά επίπεδα
Μιχάλης Μποδούρογλου: «Η υπερπροσφορά πλοίων έχει πιέσει τις τιμές προς τα κάτω με αποτέλεσμα να είναι ελκυστικές».
Μετά την προσφυγή της «Korean Line» στα δικαστήρια, προκειμένου να προστατευτεί από τους πιστωτές της στις αρχές του χρόνου (η paragon Shipping είχε ναυλώσει ένα πλοίο στην κορεάτικη εταιρεία) η ναυλαγορά ξηρού φορτίου συνέχισε να κινείται σε χαμηλά επίπεδα γεγονός που σημαίνει, σύμφωνα με τον κ. Μποδούρογλου, ότι η υπερπροσφορά πλοίων έχει παίξει το ρόλο της.
Αποτέλεσμα της πτωτικής πορείας είναι η πτώση των αξιών πλοίων σε πιο ελκυστικά επίπεδα. Η Paragon στοχεύει να αξιοποιήσει αυτές τις ευκαιρίες, σύμφωνα με τον πρόεδρό της.
Tα έσοδα της Paragon Shipping για το πρώτο τρίμηνο του 2011 ανήλθαν στα 29 εκατ. δολ. έναντι 31,4 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2010. Τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 5,4 εκατ. δολ. έναντι 9,2 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Η Paragon διαχειρίσθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2011 κατά μέσο όρο 13 πλοία με ένα μέσο έσοδο ανά πλοίο 24.109 δολ. την ημέρα. Το αντίστοιχο διάστημα του 2010 η Paragon Shipping διαχειρίσθηκε 11,2 πλοία με ένα μέσο ημερήσιο έσοδο ανά πλοίο 29.882 δολ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Paragon Shipping έχει εξασφαλίσει την απασχόληση του 95% του στόλου της για το 2011, το 43% για το 2012 και το 21% για το 2013.
Η Paragon Shipping ελέγχει ένα στόλο από έντεκα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής μεταφορικής ικανότητας 747.994 dwt.
Υπό ναυπήγηση
Επίσης η εταιρεία έχει συμφωνήσει να αγοράσει τέσσερα υπό ναυπήγηση πλοία τύπου handysize (37.00 dwt, το ένα) ένα υπό ναυπήγηση kamsarmax (82.000 dwt) και δύο υπό ναυπήγηση πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (4.600 TEU το κάθε ένα).
Υπενθυμίζεται επίσης ότι από την Paragon Shipping προέκυψε (spin-off) η νέα εταιρεία Box Ships, στην οποία ο κ. Μποδούρογλου είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, η οποία ελέγχει ένα στόλο από έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πρόσφατα εισήγαγε τις μετοχές της στο NYSE.
ΑΠΟ-naftemporiki.gr
ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ - lkar@naftemporiki.gr
Η Paragon Shipping ελέγχει ένα στόλο από έντεκα πλοία.
Δεν θα καταβάλει μέρισμα η Paragon Shipping αν και ανακοίνωσε το 15ο στη σειρά κερδοφόρο τρίμηνο, καθώς στοχεύει στην αύξηση της ρευστότητάς της, προκειμένου να αξιοποιήσει ευκαιρίες που παρατηρούνται στην αγορά.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στο NYSE ναυτιλιακής εταιρείας, Μιχάλης Μποδούρογλου, οι αξίες των πλοίων έχουν πιεσθεί και η εταιρεία αποφάσισε να μην διανείμει μέρισμα, προκειμένου να αξιοποιήσει ρευστά διαθέσιμα για την αγορά πλοίων.
Σύμφωνα με τον κ. Μποδούρογλου η αύξηση της ρευστότητας είναι κρίσιμο στοιχείο, προκειμένου η εταιρεία να επωφεληθεί από τις χαμηλές αξίες πλοίων που διαμορφώνονται στο ξηρό φορτίο.
Χαμηλά επίπεδα
Μιχάλης Μποδούρογλου: «Η υπερπροσφορά πλοίων έχει πιέσει τις τιμές προς τα κάτω με αποτέλεσμα να είναι ελκυστικές».
Μετά την προσφυγή της «Korean Line» στα δικαστήρια, προκειμένου να προστατευτεί από τους πιστωτές της στις αρχές του χρόνου (η paragon Shipping είχε ναυλώσει ένα πλοίο στην κορεάτικη εταιρεία) η ναυλαγορά ξηρού φορτίου συνέχισε να κινείται σε χαμηλά επίπεδα γεγονός που σημαίνει, σύμφωνα με τον κ. Μποδούρογλου, ότι η υπερπροσφορά πλοίων έχει παίξει το ρόλο της.
Αποτέλεσμα της πτωτικής πορείας είναι η πτώση των αξιών πλοίων σε πιο ελκυστικά επίπεδα. Η Paragon στοχεύει να αξιοποιήσει αυτές τις ευκαιρίες, σύμφωνα με τον πρόεδρό της.
Tα έσοδα της Paragon Shipping για το πρώτο τρίμηνο του 2011 ανήλθαν στα 29 εκατ. δολ. έναντι 31,4 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2010. Τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 5,4 εκατ. δολ. έναντι 9,2 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Η Paragon διαχειρίσθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2011 κατά μέσο όρο 13 πλοία με ένα μέσο έσοδο ανά πλοίο 24.109 δολ. την ημέρα. Το αντίστοιχο διάστημα του 2010 η Paragon Shipping διαχειρίσθηκε 11,2 πλοία με ένα μέσο ημερήσιο έσοδο ανά πλοίο 29.882 δολ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Paragon Shipping έχει εξασφαλίσει την απασχόληση του 95% του στόλου της για το 2011, το 43% για το 2012 και το 21% για το 2013.
Η Paragon Shipping ελέγχει ένα στόλο από έντεκα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής μεταφορικής ικανότητας 747.994 dwt.
Υπό ναυπήγηση
Επίσης η εταιρεία έχει συμφωνήσει να αγοράσει τέσσερα υπό ναυπήγηση πλοία τύπου handysize (37.00 dwt, το ένα) ένα υπό ναυπήγηση kamsarmax (82.000 dwt) και δύο υπό ναυπήγηση πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (4.600 TEU το κάθε ένα).
Υπενθυμίζεται επίσης ότι από την Paragon Shipping προέκυψε (spin-off) η νέα εταιρεία Box Ships, στην οποία ο κ. Μποδούρογλου είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, η οποία ελέγχει ένα στόλο από έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πρόσφατα εισήγαγε τις μετοχές της στο NYSE.
ΑΠΟ-naftemporiki.gr
ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ - lkar@naftemporiki.gr