Σε....βίους παράλληλους με το παραπάνω κλίμα, συνεχίζεται η υποτονικότητα στις αγοραπωλησίες τονάζ, με διάσταση απόψεων για τις τιμές μεταξύ αγοραστών και πωλητών να παρατηρείται εντονότερα στα Supramax, όπου οι πωλητές αποσύρουν συχνά τα πλοία από την αγορά.
✏ Στον τομέα των Capers, πουλήθηκε το ‘PHENIX’ 151,226 DWT (1990 Sumitomo) σε Ουκρανούς προς $ 10.5 εκ με SS/DD passed .
Τον Απρίλιο, το μεγαλύτερο και νεότερο ‘FRONT LEADER’ 169,381 DWT
(1991 Daewoo) είχε πουληθεί με SS/DD due προς $11 εκ. μόνο λόγω περισσότερου ldt.
✏ Το Panamax ‘ASTRALE’ 75,933 DWT (2000 Kanasashi) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $24 εκ. Η χαλάρωση της τιμής γίνεται αισθητή σε σχέση με την πώληση Μαΐου του ‘MICHELE BOTTIGLIERI’ 75,413 DWT (2001 Hitachi) προς $26 εκ.
✏ Στον τομέα των Handysize, το νεότευκτο ‘NIREAS’ 34,000 DWT (5/2011 21ST Century) πουλήθηκε σε Τούρκους προς $26 εκ. Το ‘CALYPSO N’ 33,009 DWT (1983 Minami Nippon) πουλήθηκε στο Vietnam προς $5 εκ. με subs, όπως και το ‘BRAVO’ 38,313 DWT (1984 Kawasaki) σε Έλληνες προς $6,7 εκ.. Tο ‘VINASHIN IRON’ 22,828 DWT (1984 Mitsubishi) πουλήθηκε σε Κινέζους προς $ 5 εκ. , και τέλος το ‘ID SYMPHONY’ 23,716 DWT (1995 Kanasashi) πουλήθηκε στην Ευρώπη προς $ 11,8 εκ. Η τιμή ήταν χαμηλή για τα “σκληρά” Handies καθώς τα last done έκλεισαν στα $14 εκ., αλλά ίσως οφείλεται στο ότι είναι logger με Yanmar auxiliaries..
✏ Στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, το crude carrier ‘KNOCK MUIR’ 97,097 DWT (1993 Samsung) πουλήθηκε σε σταθερά επίπεδα τριμήνου για παραπλήσιες συναλλαγές προς $ 12,8 εκ. Τα Chemproducts ‘BOX’ και ‘BUDDY’ 50,366 DWT (2009 SPP) πουλήθηκαν στην Navios προς $84,8 εκ. en bloc, τιμή ψηλότερη από τα επίπεδα της αγοράς λόγω χρονοναύλωσης 3 χρόνων αγνώστων όρων αλλά προφανώς ευνοϊκών. Το Product ‘SAKURA EXPRESS’ 45,718 DWT (2004 Minami Nippon) πουλήθηκε στο Βιετνάμ προς $ 24,25 εκ. και το νεότερο αλλά crude carrier ‘HIGH CENTURY’ 48,676 DWT (2006 Iwagi) πουλήθηκε στους D’Amico προς $23,8 εκ.
Ανάλυση
G.Moundreas S.A.
ΑΠΟ-marinews.gr
✏ Στον τομέα των Capers, πουλήθηκε το ‘PHENIX’ 151,226 DWT (1990 Sumitomo) σε Ουκρανούς προς $ 10.5 εκ με SS/DD passed .
Τον Απρίλιο, το μεγαλύτερο και νεότερο ‘FRONT LEADER’ 169,381 DWT
(1991 Daewoo) είχε πουληθεί με SS/DD due προς $11 εκ. μόνο λόγω περισσότερου ldt.
✏ Το Panamax ‘ASTRALE’ 75,933 DWT (2000 Kanasashi) πουλήθηκε σε Έλληνες προς $24 εκ. Η χαλάρωση της τιμής γίνεται αισθητή σε σχέση με την πώληση Μαΐου του ‘MICHELE BOTTIGLIERI’ 75,413 DWT (2001 Hitachi) προς $26 εκ.
✏ Στον τομέα των Handysize, το νεότευκτο ‘NIREAS’ 34,000 DWT (5/2011 21ST Century) πουλήθηκε σε Τούρκους προς $26 εκ. Το ‘CALYPSO N’ 33,009 DWT (1983 Minami Nippon) πουλήθηκε στο Vietnam προς $5 εκ. με subs, όπως και το ‘BRAVO’ 38,313 DWT (1984 Kawasaki) σε Έλληνες προς $6,7 εκ.. Tο ‘VINASHIN IRON’ 22,828 DWT (1984 Mitsubishi) πουλήθηκε σε Κινέζους προς $ 5 εκ. , και τέλος το ‘ID SYMPHONY’ 23,716 DWT (1995 Kanasashi) πουλήθηκε στην Ευρώπη προς $ 11,8 εκ. Η τιμή ήταν χαμηλή για τα “σκληρά” Handies καθώς τα last done έκλεισαν στα $14 εκ., αλλά ίσως οφείλεται στο ότι είναι logger με Yanmar auxiliaries..
✏ Στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, το crude carrier ‘KNOCK MUIR’ 97,097 DWT (1993 Samsung) πουλήθηκε σε σταθερά επίπεδα τριμήνου για παραπλήσιες συναλλαγές προς $ 12,8 εκ. Τα Chemproducts ‘BOX’ και ‘BUDDY’ 50,366 DWT (2009 SPP) πουλήθηκαν στην Navios προς $84,8 εκ. en bloc, τιμή ψηλότερη από τα επίπεδα της αγοράς λόγω χρονοναύλωσης 3 χρόνων αγνώστων όρων αλλά προφανώς ευνοϊκών. Το Product ‘SAKURA EXPRESS’ 45,718 DWT (2004 Minami Nippon) πουλήθηκε στο Βιετνάμ προς $ 24,25 εκ. και το νεότερο αλλά crude carrier ‘HIGH CENTURY’ 48,676 DWT (2006 Iwagi) πουλήθηκε στους D’Amico προς $23,8 εκ.
Ανάλυση
G.Moundreas S.A.
ΑΠΟ-marinews.gr