Δυναμικά επεκτείνεται στον τομέα των LNG carriers ο όμιλος Γιάννη Αγγελικούση, αφού υπέγραψε συμφωνία με τα κορεάτικα ναυπηγεία Daewoo για την κατασκευή ακόμη δύο πλοίων αυτού του τύπου αξίας 400 εκατ. δολαρίων, ενώ διαθέτει option για την κατασκευή ακόμα δύο ανάλογων πλοίων.
Με τον τρόπο αυτό ολοκλήρωσε με επιτυχία τις διαπραγματεύσεις που είχε το τελευταίο διάστημα με την Daewoo και την Hyundai για την κατασκευή τεσσάρων LNG carriers με option για άλλα τέσσερα, τα οποία θα κατασκευαστούν για λογαριασμό της εταιρείας του ομίλου Maran Gas.
Σημειώνεται ότι στην Daewoo ναυπηγούνται ακόμη τρία LNG για λογαριασμό του ομίλου. Πρόκειται για συμφωνία για μετατροπή συμβολαίων ναυπήγησης δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC σε LNG carriers.
Το συνολικό ναυπηγικό πρόγραμμα για την κατασκευή 11 νέων LNG Carriers ανέρχεται σε πάνω από 2 δισ. δολάρια. Την περίοδο αυτή ο όμιλος που χρησιμοποιεί ελληνική σημαία στα πλοία του, και επενδύει στα ελληνικά πληρώματα αφού διαπιστώνει ότι του αποδίδουν σημαντική υπεραξία έναντι του ανταγωνισμού διαθέτει σε ενέργεια ακόμα πέντε LNG Carriers.
Οι Ελληνες εφοπλιστές μπήκαν από τις αρχές του 21ου αιώνα στην αγορά των LNG Carriers, αρχικά σε δοκιμαστικό επίπεδο, διαβλέποντας τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης που είχε ο κλάδος. Τα τελευταία γεγονότα στην Ιαπωνία φαίνεται ότι επίσπευσαν την στροφή στη χρήση των πράσινων μορφών ενέργειας.
Όλο και περισσότερες χώρες, σχεδιάζουν να επενδύσουν στη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου. Ειδικότερα η γερμανική κυβέρνηση πρόσφατα ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κλείσει όλα τα πυρηνικά εργοστάσια για παραγωγή ηλεκτρικής ενεργείας μέχρι το 2020. Πρόσφατα η Ιταλία απέρριψε εκ νέου το ενδεχόμενο επενδύσεων στην κατασκευή πυρηνικών μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
Παράλληλα ο Βρετανικός φορέας διαχείρισης φυσικού αερίου σε σχετική μελέτη του επισημαίνει ότι με τη μείωση των κοιτασμάτων στη Β. Θάλασσα, η Αγγλία από το 2020 θα εισάγει φυσικό αέριο για να καλύψει το 70% των ενεργειακών του αναγκών, εκ των οποίων τα δύο τρίτα θα είναι υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η Ιαπωνία από την πλευρά της μετά την καταστροφή του πυρηνικού σταθμού αναμένεται να αυξήσει κατακόρυφα τις εισαγωγές της σε φυσικό αέριο.
Αλλά και στην Κίνα ο μεγαλύτερος εισαγωγέας υγροποιημένου φυσικού αερίου η Dapeng LNG Company, ανακοίνωσε ότι φέτος αύξησε τις πωλήσεις της κατά 14%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2010 η Κίνα εισήγαγε 9,36 εκατ. τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου το 2010, αυξημένο σε ποσοστό 70% περίπου σε σχέση με το 2009. Μάλιστα και η ρωσική εταιρεία Gazprom σύμφωνα με τα διεθνή πρακτορεία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει τα επόμενα χρόνια να επεκταθεί σημαντικά στις αγορές της Ασίας, και να αυξήσεις τις εξαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Σύμφωνα με τους αναλυτές το πυρηνικό ατύχημα στη Φουκουσίμα, αναμένεται να αυξήσει τη χρήση LNG μέχρι το 2020 ανά 25 εκατ. τόνους τον χρόνο παγκοσμίως, ώστε το 2020 να φτάσει τους 401 εκατ. τόνους, από 378 εκατ. τόνους που είχε προβλεφθεί αρχικά.
ΑΠΟ- marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - atsimp@naftemporiki.gr
Με τον τρόπο αυτό ολοκλήρωσε με επιτυχία τις διαπραγματεύσεις που είχε το τελευταίο διάστημα με την Daewoo και την Hyundai για την κατασκευή τεσσάρων LNG carriers με option για άλλα τέσσερα, τα οποία θα κατασκευαστούν για λογαριασμό της εταιρείας του ομίλου Maran Gas.
Σημειώνεται ότι στην Daewoo ναυπηγούνται ακόμη τρία LNG για λογαριασμό του ομίλου. Πρόκειται για συμφωνία για μετατροπή συμβολαίων ναυπήγησης δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC σε LNG carriers.
Το συνολικό ναυπηγικό πρόγραμμα για την κατασκευή 11 νέων LNG Carriers ανέρχεται σε πάνω από 2 δισ. δολάρια. Την περίοδο αυτή ο όμιλος που χρησιμοποιεί ελληνική σημαία στα πλοία του, και επενδύει στα ελληνικά πληρώματα αφού διαπιστώνει ότι του αποδίδουν σημαντική υπεραξία έναντι του ανταγωνισμού διαθέτει σε ενέργεια ακόμα πέντε LNG Carriers.
Οι Ελληνες εφοπλιστές μπήκαν από τις αρχές του 21ου αιώνα στην αγορά των LNG Carriers, αρχικά σε δοκιμαστικό επίπεδο, διαβλέποντας τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης που είχε ο κλάδος. Τα τελευταία γεγονότα στην Ιαπωνία φαίνεται ότι επίσπευσαν την στροφή στη χρήση των πράσινων μορφών ενέργειας.
Όλο και περισσότερες χώρες, σχεδιάζουν να επενδύσουν στη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου. Ειδικότερα η γερμανική κυβέρνηση πρόσφατα ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κλείσει όλα τα πυρηνικά εργοστάσια για παραγωγή ηλεκτρικής ενεργείας μέχρι το 2020. Πρόσφατα η Ιταλία απέρριψε εκ νέου το ενδεχόμενο επενδύσεων στην κατασκευή πυρηνικών μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.
Παράλληλα ο Βρετανικός φορέας διαχείρισης φυσικού αερίου σε σχετική μελέτη του επισημαίνει ότι με τη μείωση των κοιτασμάτων στη Β. Θάλασσα, η Αγγλία από το 2020 θα εισάγει φυσικό αέριο για να καλύψει το 70% των ενεργειακών του αναγκών, εκ των οποίων τα δύο τρίτα θα είναι υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Η Ιαπωνία από την πλευρά της μετά την καταστροφή του πυρηνικού σταθμού αναμένεται να αυξήσει κατακόρυφα τις εισαγωγές της σε φυσικό αέριο.
Αλλά και στην Κίνα ο μεγαλύτερος εισαγωγέας υγροποιημένου φυσικού αερίου η Dapeng LNG Company, ανακοίνωσε ότι φέτος αύξησε τις πωλήσεις της κατά 14%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2010 η Κίνα εισήγαγε 9,36 εκατ. τόνους υγροποιημένου φυσικού αερίου το 2010, αυξημένο σε ποσοστό 70% περίπου σε σχέση με το 2009. Μάλιστα και η ρωσική εταιρεία Gazprom σύμφωνα με τα διεθνή πρακτορεία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει τα επόμενα χρόνια να επεκταθεί σημαντικά στις αγορές της Ασίας, και να αυξήσεις τις εξαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Σύμφωνα με τους αναλυτές το πυρηνικό ατύχημα στη Φουκουσίμα, αναμένεται να αυξήσει τη χρήση LNG μέχρι το 2020 ανά 25 εκατ. τόνους τον χρόνο παγκοσμίως, ώστε το 2020 να φτάσει τους 401 εκατ. τόνους, από 378 εκατ. τόνους που είχε προβλεφθεί αρχικά.
ΑΠΟ- marinews.gr ΜΕ ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - atsimp@naftemporiki.gr