Στην σύσταση κοινοπραξία για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας προχωρούν ολοένα και περισσότεροι Έλληνες και ξένοι εφοπλιστέςδεδομένης της αρνητικής συγκυρίας που επικρατεί στην ναυλαγορά των δεξαμενοπλοίων.
Έτσι μετά τις κοινοπραξίες στα ποντοπόρα φορτηγά και τα φορτηγά ψυγεία η γερμανική Heidmar συγκρότησε την πρώτη κοινοπραξία για πολύ μεγάλα δεξαμενόπλοια ( τα very large crude carriers ή VLCC).
Έτσι μετά τις κοινοπραξίες στα ποντοπόρα φορτηγά και τα φορτηγά ψυγεία η γερμανική Heidmar συγκρότησε την πρώτη κοινοπραξία για πολύ μεγάλα δεξαμενόπλοια ( τα very large crude carriers ή VLCC).
Η κεντρική ιδέα είναι η συν-διαχείριση του στόλου και η διανομήμερίσματος σε όλους τους συμμετέχοντες ανεξάρτητα από το ποιο πλοίο δουλεύει.
Η συγκεκριμένη κοινοπραξία έχει υποδεχτεί ήδη στους κόλπους της πλοία του Πέτρου Γεωργιόπουλου και συγκεκριμένα της εισηγμένηςGeneral Maritime και τώρα ενδιαφέρον εκδήλωσε σύμφωνα με τοTradeWinds και ο Γεώργιος Οικονόμου, ενώ τουλάχιστον δύο ακόμα εφοπλιστές φέρονται ως υποψήφιοι εταίροι.
Η συγκεκριμένη κοινοπραξία έχει υποδεχτεί ήδη στους κόλπους της πλοία του Πέτρου Γεωργιόπουλου και συγκεκριμένα της εισηγμένηςGeneral Maritime και τώρα ενδιαφέρον εκδήλωσε σύμφωνα με τοTradeWinds και ο Γεώργιος Οικονόμου, ενώ τουλάχιστον δύο ακόμα εφοπλιστές φέρονται ως υποψήφιοι εταίροι.
ΑΠΟ-newscode.gr