Τον καταλυτικό ρόλο που διαδραματίζει η ελληνική ναυτιλία για την οικονομία και όχι μόνο της Ελλάδας υπογράμμισε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρης Παμπούκης σε απάντησή του προς το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρή Δρίτσα.
Ο υπουργός ξεκαθαρίζει ότι η κυβέρνηση κάνιε και θα συνεχίσει να κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της γαλανόλευκης ναυτιλιακής βιομηχανίας.
«Η Ελληνική Πολιτεία, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του κεφαλαίου της εμπορικής μας ναυτιλίας και ιδιαίτερα της ποντοπόρου, η οποία, δραστηριοποιούμενη ανά την υφήλιο, εξασφαλίζει διεθνές κύρος και παράγει πλούτο για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, μεριμνά συνεχώς για την επαύξησή του, προσαρμόζοντας κατάλληλα, όποτε απαιτείται, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο», τόνισε ο Χ. Παμπούκης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα στα 5.643,2 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαϊου 2011, βάσει των στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδας.
Επίσης, κατά 31,1% αυξήθηκε η χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από το 2006 μέχρι την 30ή Ιουνίου 2011. Από το Νοέμβριο του 2006 όταν και τέθηκαν σε ισχύ τα τελευταία μέτρα ενίσχυσης της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας έχουν υψώσει την ελληνική σημαία 323 νέα πλοία συνολικής χωρητικότητας 20,1 εκατ. κόρων και μέσου όρου ηλικίας τα έξι έτη.
Η συνολική χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από 31,5 εκατ. κόρους την 31-1-2006 έφτασε τους 41,4 εκατ. κόρους την 30-6-2011, σημειώνοντας αύξηση κατά 31,1%.
ΑΠΟ-marinews.gr
Ο υπουργός ξεκαθαρίζει ότι η κυβέρνηση κάνιε και θα συνεχίσει να κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της γαλανόλευκης ναυτιλιακής βιομηχανίας.
«Η Ελληνική Πολιτεία, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του κεφαλαίου της εμπορικής μας ναυτιλίας και ιδιαίτερα της ποντοπόρου, η οποία, δραστηριοποιούμενη ανά την υφήλιο, εξασφαλίζει διεθνές κύρος και παράγει πλούτο για την ελληνική οικονομία και κοινωνία, μεριμνά συνεχώς για την επαύξησή του, προσαρμόζοντας κατάλληλα, όποτε απαιτείται, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο», τόνισε ο Χ. Παμπούκης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα στα 5.643,2 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στην Ελλάδα το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαϊου 2011, βάσει των στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδας.
Επίσης, κατά 31,1% αυξήθηκε η χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από το 2006 μέχρι την 30ή Ιουνίου 2011. Από το Νοέμβριο του 2006 όταν και τέθηκαν σε ισχύ τα τελευταία μέτρα ενίσχυσης της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας έχουν υψώσει την ελληνική σημαία 323 νέα πλοία συνολικής χωρητικότητας 20,1 εκατ. κόρων και μέσου όρου ηλικίας τα έξι έτη.
Η συνολική χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου από 31,5 εκατ. κόρους την 31-1-2006 έφτασε τους 41,4 εκατ. κόρους την 30-6-2011, σημειώνοντας αύξηση κατά 31,1%.
ΑΠΟ-marinews.gr