Ενθαρρυντικά ήταν τα στοιχεία των διαλύσεων την προηγούμενη εβδομάδα αφού ο συνολικός όγκος
ξεπέρασε τα 2 εκ. DWT αλλά με κάποιες επιφυλάξεις λόγω της ευρύτερης οικονομικής αστάθειας, για το πόσο αυτή η πορεία θα συνεχιστεί.
Από τον συνολικό αριθμό των διαλύσεων 2,077,114 DWT το 47% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου και το υπόλοιπο 53% δεξαμενόπλοια.
✏ Αβεβαιότητα επικρατεί στην Ινδία λόγω ότι οποιοδήποτε όφελος αποκόμισαν από την αύξησητιμής του ‘Steel Plate” όπου στη πορεία διόρθωσε, ακυρώθηκε από την πτώση της ρουπίας συγκριτικά με το δολάριο Αμερικής με αποτέλεσμα οι Cash Buyers να είναι σε κατάσταση αναμονής και να μην προσφέρουν υψηλές τιμές.
Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν χαμηλότερα από την προηγούμενη εβδομάδα, από $ 505 - $ 525 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Το Πακιστάν, παρά την αύξηση τιμής του ‘Steel Plate’, διατήρησε μία επιφυλακτική στάση αποφεύγοντας να ανοίξει ένα «πόλεμο» τιμών με την Ινδία αφού η δεύτερη βρίσκεται σε δυσχερή θέση λόγω της ρουπίας και από την άλλη το Μπαγκλαντές ετοιμάζεται να κλείσει, οπότε το όφελος θα είναι δεδομένο χωρίς να χρειαστεί να αυξήσει τιμές.
Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν παραμείνανε σταθερές από $ 490 - $ 515 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Χωρίς να έχει ανακοινωθεί παράταση και πλησιάζοντας στην ημερομηνία κλεισίματος για το Μπαγκλαντές, καμία πράξη δεν έλαβε χώρα ενώ πολλοί πιστεύουν ότι τελικά θα δοθεί παράταση. Οι τιμές, κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 520 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια μειωμένες σχετικά με την προηγούμενη εβδομάδα.
✏ Με τις τιμές στην Κίνα να ______δείχνουν μία σταθερότητα για το μεγαλύτερο μέρος του 2011, οι πτώσεις των τιμών του ‘Steel Plate’ αλλά και του χαλκού ώθησε τους τελικούς αγοραστές να είναι επιφυλακτικοί και να μην προσφέρουν υψηλές τιμές με τον φόβο περεταίρω πτώσης.
Οι τιμές παρουσίασαν πτώση και κυμάνθηκαν από $ 440 - $ 460 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
ξεπέρασε τα 2 εκ. DWT αλλά με κάποιες επιφυλάξεις λόγω της ευρύτερης οικονομικής αστάθειας, για το πόσο αυτή η πορεία θα συνεχιστεί.
Από τον συνολικό αριθμό των διαλύσεων 2,077,114 DWT το 47% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου και το υπόλοιπο 53% δεξαμενόπλοια.
✏ Αβεβαιότητα επικρατεί στην Ινδία λόγω ότι οποιοδήποτε όφελος αποκόμισαν από την αύξησητιμής του ‘Steel Plate” όπου στη πορεία διόρθωσε, ακυρώθηκε από την πτώση της ρουπίας συγκριτικά με το δολάριο Αμερικής με αποτέλεσμα οι Cash Buyers να είναι σε κατάσταση αναμονής και να μην προσφέρουν υψηλές τιμές.
Οι τιμές στην Ινδία κυμάνθηκαν χαμηλότερα από την προηγούμενη εβδομάδα, από $ 505 - $ 525 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Το Πακιστάν, παρά την αύξηση τιμής του ‘Steel Plate’, διατήρησε μία επιφυλακτική στάση αποφεύγοντας να ανοίξει ένα «πόλεμο» τιμών με την Ινδία αφού η δεύτερη βρίσκεται σε δυσχερή θέση λόγω της ρουπίας και από την άλλη το Μπαγκλαντές ετοιμάζεται να κλείσει, οπότε το όφελος θα είναι δεδομένο χωρίς να χρειαστεί να αυξήσει τιμές.
Οι τελευταίες τιμές που πρόσφερε το Πακιστάν παραμείνανε σταθερές από $ 490 - $ 515 για πλοία ξηρού και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Χωρίς να έχει ανακοινωθεί παράταση και πλησιάζοντας στην ημερομηνία κλεισίματος για το Μπαγκλαντές, καμία πράξη δεν έλαβε χώρα ενώ πολλοί πιστεύουν ότι τελικά θα δοθεί παράταση. Οι τιμές, κυμάνθηκαν από $ 500 - $ 520 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια μειωμένες σχετικά με την προηγούμενη εβδομάδα.
✏ Με τις τιμές στην Κίνα να ______δείχνουν μία σταθερότητα για το μεγαλύτερο μέρος του 2011, οι πτώσεις των τιμών του ‘Steel Plate’ αλλά και του χαλκού ώθησε τους τελικούς αγοραστές να είναι επιφυλακτικοί και να μην προσφέρουν υψηλές τιμές με τον φόβο περεταίρω πτώσης.
Οι τιμές παρουσίασαν πτώση και κυμάνθηκαν από $ 440 - $ 460 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
ΑΠΟ-marinews.gr
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA