Επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον για τα ελληνικά λιμάνια, τα οποία ως γνωστόν βρίσκονται στην ομάδα των ΔΕΚΟ προς ιδιωτικοποίηση.
Σύμφωνα με στοιχεία που εμφανίστηκαν στο πρακτορείο Reuters και αναμετέδωσαν ΜΜΕ, η εταιρεία International Container με έδρα στις Φιλιππίνες, θα εκδηλώσει ενδιαφέρον εφόσον η κυβέρνηση προχωρήσει τους σχεδιασμούς, οι οποίοι επίσης ως γνωστόν έχουν παγώσει καθώς οι χρηματιστηριακές τιμές έχουν πέσει.
"Περιμένουμε για τα δύο βασικά λιμάνια της Ελλάδας" δήλωσε ο πρόεδρος της, Enrique Razon, διευκρινίζοντας ότι η εταιρεία του είναι σε θέση να αναπτύξει κεφάλαια ύψους 500 εκατ. δολ. για εξαγορές.
“Έχουμε συγκεντρώσει πολλά κεφάλαια τα τελευταία δύο χρόνια… έτσι κοιτάμε για ευκαιρίες και εάν υπάρξει μία ακόμη οικονομική επιβράδυνση, που είναι πιθανό σε αυτό το σημείο, τότε θα υπάρξουν κάποιες καλές ευκαιρίες για να αναπτύξουμε αυτά τα κεφάλαια, ανέφερε.
Είναι γνωστό ότι για το λιμάνι του Πειραιά αλλά και της Θεσσαλονίκης υπάρχουν εκπεφρασμένες διαθέσεις από εταιρείες και άπαντες αναμένουν το κυβερνητικό στίγμα το οποίο στον “ορυμαγδό” των εξελίξεων είναι άγνωστο τι θα επιλέξει αφού οι διαδικασίες πρέπει να γίνουν σύντομα καθώς, αναζητείται ένα πολύ συγκεκριμένο ποσό για το δημόσιο κορβανά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ICT, έχει ξεκινήσει σειρά αναπτυξιακών προγραμμάτων στην Αργεντινή, το Μεξικό και την Κολομβία.
ΑΠΟ-theseanation.gr
Σύμφωνα με στοιχεία που εμφανίστηκαν στο πρακτορείο Reuters και αναμετέδωσαν ΜΜΕ, η εταιρεία International Container με έδρα στις Φιλιππίνες, θα εκδηλώσει ενδιαφέρον εφόσον η κυβέρνηση προχωρήσει τους σχεδιασμούς, οι οποίοι επίσης ως γνωστόν έχουν παγώσει καθώς οι χρηματιστηριακές τιμές έχουν πέσει.
"Περιμένουμε για τα δύο βασικά λιμάνια της Ελλάδας" δήλωσε ο πρόεδρος της, Enrique Razon, διευκρινίζοντας ότι η εταιρεία του είναι σε θέση να αναπτύξει κεφάλαια ύψους 500 εκατ. δολ. για εξαγορές.
“Έχουμε συγκεντρώσει πολλά κεφάλαια τα τελευταία δύο χρόνια… έτσι κοιτάμε για ευκαιρίες και εάν υπάρξει μία ακόμη οικονομική επιβράδυνση, που είναι πιθανό σε αυτό το σημείο, τότε θα υπάρξουν κάποιες καλές ευκαιρίες για να αναπτύξουμε αυτά τα κεφάλαια, ανέφερε.
Είναι γνωστό ότι για το λιμάνι του Πειραιά αλλά και της Θεσσαλονίκης υπάρχουν εκπεφρασμένες διαθέσεις από εταιρείες και άπαντες αναμένουν το κυβερνητικό στίγμα το οποίο στον “ορυμαγδό” των εξελίξεων είναι άγνωστο τι θα επιλέξει αφού οι διαδικασίες πρέπει να γίνουν σύντομα καθώς, αναζητείται ένα πολύ συγκεκριμένο ποσό για το δημόσιο κορβανά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ICT, έχει ξεκινήσει σειρά αναπτυξιακών προγραμμάτων στην Αργεντινή, το Μεξικό και την Κολομβία.
ΑΠΟ-theseanation.gr