Στην προηγούμενη ανασκόπηση, είχαμε αναφέρει ότι ό όγκος των διαλύσεων ήτανε απογοητευτικός αλλά δυστυχώς την προηγούμενη εβδομάδα κινήθηκε ακόμη χαμηλότερα αφού ουσιαστικά η μόνη αγορά που έδειξε κάποια κινητικότητα ήταν η αγορά της Κίνας.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 169,404 DWT εκ των οποίων περίπου το 57% ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 38% Containers και το 5% μεταφοράς ασφάλτου.
✏ Στην Ινδία, η ρουπία έφτασε στο χαμηλότερο σημείο, σε σχέση με το δολάριο, της τελευταίας δεκαετίας. Πολλοί πιστεύουν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει περεταίρω πτώση, αλλά η νευρικότητα που επικρατεί είναι δύσκολο να ξεπεραστεί με αποτέλεσμα να μην γίνεται καμία προσφορά προς στιγμήν μέχρι να υπάρξει κάποια βεβαιότητα ότι το νόμισμα έχει σταθεροποιηθεί. Οι υποτιθέμενα προσφερόμενες τιμές είναι από $ 450 - $ 475 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Το Πακιστάν, ακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ινδία έριξε και αυτό τις τιμές του αλλά βρίσκεται σε στάση αναμονής αφού δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το τοπίο στο Μπαγκλαντές. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Το Μπαγκλαντές είναι ακόμη σε αναμονή της απόφασης του δικαστηρίου, η οποία όπως όλα δείχνουν δεν πρόκειται να λάβει χώρα πριν τον καινούριο χρόνο, γεγονός το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα την συγκράτηση των τιμών στις ανταγωνίστριες χώρες.
✏ Η Κίνα, όπως είχαμε αναφέρει και στην προηγούμενη ανασκόπηση, το τελευταίο διάστημα παρουσίασε μία σημαντική αύξηση των τιμών που της προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα λόγω των «δυσκολιών» που αντιμετωπίζει η Ινδία και το Πακιστάν ιδιαίτερα σε πλοία που γεωγραφικά εξυπηρετούν την Κίνα. Οι τιμές στην Κίνα κυμάνθηκαν από $ 380 - $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου
και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
ΑΠΟ-marinews.gr